Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish Torch 2006

• sj0gren

Medlem
    18 juli, 2005 vid 23:18

Nu blev ja sugen på att se nile city smile.gif Vad e det Vejron i åttan/ottan eller hur det är säger? Din frontlastare i gryningen eller så är det termos crazy.gif Roligt är det iaf

• rambo_johnson

Medlem
    18 juli, 2005 vid 23:21

aj aj, nu får du ta o lugna ner dig lite patrik, du ogillar ju fjoil lika mycke som jag gör det har du själv sagt. Skjut inte dig själv i foten…

• rambo_johnson

Medlem
    18 juli, 2005 vid 23:22

Svar till:

Nu blev ja sugen på att se nile city smile.gif Vad e det Vejron i åttan/ottan eller hur det är säger? Din frontlastare i gryningen eller så är det termos crazy.gif Roligt är det iaf

[/ QUOTE ]

jaa fan, shit va gött det hade varit, ska kolal DC kanske finns nått att tillgå

• patrikol

Medlem
    18 juli, 2005 vid 23:26

Har aldrig någonsin sagt att jag ogillar foils har provat några gånger och vidhåller att det är det bästa som man kan ha vid lätta vindar sen verkar det funka rätt bra på snö vilket jag iofs. inte provat.
    Bättre övnings/lek kite i början finns nog inte i heller.
    Sen är det en anan sak att jag inte är intresserad av att köra i mindre vind än 7 m/s

• rambo_johnson

Medlem
    18 juli, 2005 vid 23:29

fasen ja måste däcka, ska faktiskt arbeta imorgon till skillnad från andra steffolökare wink.gif

tack för ännu en innehållsrik dag på Steffo Vår varbergsblåa internet såpa.

to be continued…

• patrikol

Medlem
    18 juli, 2005 vid 23:31

He He semester 5 veckor till! tongue.gif

• sj0gren

Medlem
    18 juli, 2005 vid 23:33

Svar till:

Cabrinha – Dyra prylar som läcker luft, jävligt trött på att stödpumpa efter varje sessions.

[/ QUOTE ]

Jag har aldrig varit med om att de läker luft, men min polare påstår att hans gamla CO:a från 03 läckte lite luft, BT Nitro 04 eller BT Nitro 05 läker iaf inte luft.

• dedde

Medlem
    18 juli, 2005 vid 23:38

Svar till:

fasen ja måste däcka, ska faktiskt arbeta imorgon till skillnad från andra steffolökare wink.gif

tack för ännu en innehållsrik dag på Steffo Vår varbergsblåa internet såpa.

to be continued…

[/ QUOTE ]

d här e fan den bästa underhållningen som har produserats sen lavemang SM med gert fylking, fast det var iof härligt ocensurerat oxå, men vi e nära…

• patrikol

Medlem
    18 juli, 2005 vid 23:38

Nej tror också att det var tidigare hade själv en Co2a 03a som läckte lite ifrån stora/LE ventilen inget större problem dock.

• sj0gren

Medlem
    18 juli, 2005 vid 23:45

Ja det måste varit på de äldre modellerna, men man blir ju lite fundersam när man hör det. För jag tycker Cabrinha är ett bra märke. Har iof bara prövat naish och cabrinha.

• patrikol

Medlem
    18 juli, 2005 vid 23:46

Grymt snygga såg en röd och en blå i Habo sist mycket snyggdesig och härliga färger!

• sj0gren

Medlem
    18 juli, 2005 vid 23:53

Ja snygga är de också. Har en Bt Nitro 04 och det är så sjukt bra drag/häng i den, börjar bli lite små kär i den kiten faktiskt smile.gif Hade varit lite kul att pröva andra märken och jämföra. Har du kört många olika märken Patrik?

• patrikol

Medlem
    18 juli, 2005 vid 23:56

Nej inte så många Naish,Slingshot,Cabrinha, OR, EH är vad jag kommer på just nu är inte så vass så vad jag har för tygtrasa i luften spelar mindre roll! wink.gif

• sj0gren

Medlem
    19 juli, 2005 vid 00:02

Hehe, alla märken är ju bra på speciella grejer och i slutändan finns det nog inga dåliga märken och inga märken som slår andra stort.

• anonym-anvandare

Medlem
    19 juli, 2005 vid 00:06

[ QUOTE ]
    aj aj, nu får du ta o lugna ner dig lite patrik, du ogillar ju fjoil lika mycke som jag gör det har du själv sagt. Skjut inte dig själv i foten…

[/ QUOTE ]

Ahahahahaa sjukt kul & bra läsning, fan du har ju humor Hugo mannen bra som faen på konsten att retas =)

Sida 3 av 8

Logga in för att svara.

31 av 114 svar juli 2005
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA