Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish Torch 2006

• anonym-anvandare

Medlem
    19 juli, 2005 vid 13:28

[ QUOTE ]
    Det skulle vara en dröm att få in dig i ringen tro mig!

[/ QUOTE ]

Hahaha skönt där ”brinmannen” wink.gif En riktig dubbelleg på dig!

• chris99

Medlem
    19 juli, 2005 vid 14:30

Vadå in i ringen.. Jag fatttar inte? Har du något filmklipp du kan skicka till mig när du visar hur man gör?

I norrland finns det ett bastusällskap som heter bruna ringen. Coola meddelålders killar som träffas, tar en bastu och myser lite. Nice va!

• sj0gren

Medlem
    19 juli, 2005 vid 14:55

hehe kul läsning

• gogga

Medlem
    19 juli, 2005 vid 15:23

Jag tycker det roligaste är att jätte många har gett kritik till Patrikol under denna tråden(som jag ser det ”juste kritik), men han vill,(eller kanske KAN) inte förstå?

Själv tycker jag Patte ska fortsätta för det r det som gör steffo roligt!

(kom igen nu, säg något taskigt till mig så jag kan gråta mig ännu en natt till sömns efter patrikols egna påhopp)

• rocco

Medlem
    19 juli, 2005 vid 15:52

Svar till:

Jo min polare hade problem med sin CO:a som hade för lite luft i LE och då är det svårt att få upp dem ur vattnet. Men jag har inte varit med om något läkande på de nyaare cabrinha kitsen.

[/ QUOTE ]

nej det va inget tjall på den kiten. den va bara kasst pumpad när man hade för snabbt ut på vattnet grin.gif

• sj0gren

Medlem
    19 juli, 2005 vid 16:03

Hehe ja du pumpade juh inte den stenhårt precis smile.gif men du sa själv en gång att den kanske läkte luft …

• patrikol

Medlem
    19 juli, 2005 vid 16:58

Du kan läs mina svar så ser du vad jag tar åt mig och vad jag inte tar åt mig!
    Jag tar åt mig kritik för vad som gäller mig!

Nej respekt för andra ta och slå upp det i en bok och diskutera det med dina likar här så får vi se hur många år det tar innan poletten ramlar ner även hos dig!

• skejtar_henke

Medlem
    19 juli, 2005 vid 20:12

Svar till:

Inte jag som snackar skit det gör andra jag säger ifrån bara och det är definitivt inte bara när det gäller Naish men eftersom ett par tre stycken här har satt i system att svartmåla Naish hela tiden så blir det ju mer av den varan men som sagt det är inte jag utan andr som är skyldiga!

[/ QUOTE ]

Rädd för att dom tycker det är extra roligt att terra dig och naish för du är ju inte så sen att hugga tillbaka patrik. Många gånger tror jag det är mer för att det är roligt att retas för du hugger ju tillbaka.

• patrikol

Medlem
    19 juli, 2005 vid 20:19

Det är inte dom som jag blir förbannad på det är dom där andra 4-5 stycken som förolämpar allt och alla!
    Oavsätt vem eller vilket märke det gäller.
    Dom liksom bara kollar vad det är som gäller just nu och sedan hakar dom bara på var det nu är något skitsnack.
    Men jag kollar allt så jag vet precis vilka dom är.

Sida 8 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish Torch 2006

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.