• Publicerad av huber på 5 maj, 2003 vid 20:28

Har testat X3 idag och är riktigt imponerad. Jag var ärligt ganska skeptisk till att de skulle kunna göra en drake bättre än x2. Jag körde 14kvm i 8-15 m/s lite mycket för mig men Martin sköt iväg grymma hopp. Sedan la vinden sig till ca 5-8 m/s lite klent men fullt körbart. Som ni ser så har den ett sjukt brett vindområde. Draken styr snabbare än X2 och har mindre tryck på baklinorna (man kan skota in med lillfingret). Den är faktiskt mycket mer förlåtande och fast den är så lättstyrd känner man hela tiden var draken befinner sig i luften. Bilder kommer imorgon.

huber svarade 22 år sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    6 maj, 2003 vid 06:45

När kan man köpa den vad kommer en 12:a att kosta? Behöver en. Har du någon ny eller beg x2.a, vad kostar den i dag?
    Per

• huber

Medlem
    6 maj, 2003 vid 07:24

Har x3 hemma, 12 kostar 10999:-
    Har nya x2 14 16 18 hemma 9000:- 9499:- 9999:-

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA