Senaste nytt › Forums › Övriga › Support & Förslag › Namnbyte underforum: Formula Windsurfing till …
Tanken med detta nya inlägg (i all välmening) var att få andra berörda (de som läser Formula Windsurfing forumet) att ha en möjlighet att påverka. Mitt första inlägg var ju av en annan inriktning som ej berörde formula forumet.
Därav nytt inlägg.
Att det fanns ett förslagsforum hade jag missat, men ska framledes använda mig av det.
Måste säga att det finns en otrolig massa aggression och fientlighet på detta forum. Trodde surfare var trevliga människor.
Speciellt till Jakob_S: Varför är du så otrevlig och dum?
Så tillbaka till min önskan och förslag:
Steffo, eller någon annan moderator, vad sägs om att byta namn på formula forumet enligt mitt förslag ovan?
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Övriga › Support & Förslag › Namnbyte underforum: Formula Windsurfing till …
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.