Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nån Boards-prenumerant här?
-
Nån Boards-prenumerant här?
Publicerad av imported_macts på 5 oktober, 2007 vid 14:09tjenixen!
Har precis börjat prenumerera på Boards igen efter nåt års uppehåll. Ska starta med oktobernumret.
Undrar om ni som prenumererar har fått tidningen än? Tycker att den borde ha kommit. Vill minnas att jag fick den hyfsat snabbt jämfört med UK-folket sist jag prenumererade.
obs. detta gäller pappersvarianten, inte “zinio”stefan_gbg svarade 17 år, 1 månad sedan 8 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Har prenumererat ett tag, inget oktobernummer här ännu heller.
-
Inte hos mig heller, å den borde kommit ut i butik 27 sep :confused2:
-
Oregistrerad
Gäst5 oktober, 2007 vid 21:50Windsurf är ute med test av nya prylar bla. vågsegel 4,7 dock saknas Neil Pryde !?
som vanligt finns Tushingham med. Ungefär som om en svensk surfblaska alltid skulle ha med Surfpartner i testerna.BOJKOTT!
-
Oktobernummret har legat på sängbordet några dagar nu. Vågbrädtest runt 75 liter är väl höjdpunkten i detta nummret. Som vanligt lite analyser kring generella designtrender och mer fokus på vilken typ av seglare var och en av brädorna riktar sig till än att ranka brädorna.
-
@Oregistrerad 420183 wrote:
Windsurf är ute med test av nya prylar bla. vågsegel 4,7 dock saknas Neil Pryde !?
som vanligt finns Tushingham med. Ungefär som om en svensk surfblaska alltid skulle ha med Surfpartner i testerna.BOJKOTT!
Oh well, det är väl inte värre än att alla svenska biltidningar ständigt ska mäta Snaab och Vobblo mot deras europeiska/asiatiska syskon, det får man liksom ta. Dessutom innehåller tidningen mer än bara tester av brädor & segel, t.ex. sköna resereportage och trevliga tekniktips.
Är mer bekymrad över var mitt ex av oktobernummret har tagit vägen, kanske är det så att vi har en otroligt surfintresserad men något överprismedveten brevbärare här i Malmö? Jag anar en konspiration … nä så tokigt kan det ju inte vara :crazy:
-
@Oregistrerad 420183 wrote:
Windsurf är ute med test av nya prylar bla. vågsegel 4,7 dock saknas Neil Pryde !?
Både Neil Pryde (+ JP) och F2 har bytt importörer i England och detta har orsakat problem med att få dessa segel- och brädmärken med i testerna. Eftersom de testar redan i juli så har inte de nya importörerna fått ordning på leveranserna än. Står förklarat om du läser hela tidningen och inte bara testerna. De kommer tillbaka senare under året med resultat från ovan nämnda märken.
BOARDS är lite smartare och väntar någon månad så att de får med fler märken. För övrigt är testerna i BOARDS betydligt bättre än i Windsurf som i år får bottenbetyg. Jag prenumererar på båda tidningarna och jag brukar få BOARDS i brevlådan i mitten på månaden, Windsurf får jag alltid i början av månaden.
-
@NLC 420316 wrote:
Oh well, det är väl inte värre än att alla svenska biltidningar ständigt ska mäta Snaab och Vobblo mot deras europeiska/asiatiska syskon, det får man liksom ta. Dessutom innehåller tidningen mer än bara tester av brädor & segel, t.ex. sköna resereportage och trevliga tekniktips.
Är mer bekymrad över var mitt ex av oktobernummret har tagit vägen, kanske är det så att vi har en otroligt surfintresserad men något överprismedveten brevbärare här i Malmö? Jag anar en konspiration … nä så tokigt kan det ju inte vara :crazy:
…..oooh Newman…?!
-
@MacTS 420110 wrote:
tjenixen!
Har precis börjat prenumerera på Boards igen efter nåt års uppehåll. Ska starta med oktobernumret.
Undrar om ni som prenumererar har fått tidningen än? Tycker att den borde ha kommit. Vill minnas att jag fick den hyfsat snabbt jämfört med UK-folket sist jag prenumererade.
obs. detta gäller pappersvarianten, inte “zinio”Jag fick förra numret av Boards ca: 3 veckor efter att det kommit ut i UK!
Dom har blivit otroligt mycket sämre än förrut på att leverera, funderar faktiskt på att säga upp min prenumeration.
Maila till subs@boards.co.uk och klaga, det gjorde jag, då kom tidningen i ett riktigt kuvert 2 dagar senare, den inplastade varianten kom en vecka senare?!?!
Om inte mitt nummer kommit i posten imorgon så skall jag maila igen.Mvh Calle
-
@Calle 420476 wrote:
Jag fick förra numret av Boards ca: 3 veckor efter att det kommit ut i UK!
Dom har blivit otroligt mycket sämre än förrut på att leverera, funderar faktiskt på att säga upp min prenumeration.
Maila till subs@boards.co.uk och klaga, det gjorde jag, då kom tidningen i ett riktigt kuvert 2 dagar senare, den inplastade varianten kom en vecka senare?!?!
Om inte mitt nummer kommit i posten imorgon så skall jag maila igen.Mvh Calle
Gjorde samma sak med mitt septembernummer. Mailade, fick ny kopia på brevlådan 2 dagar senare och efter 1 vecka (ca den 20 sept.) kom originalsändningen..
-
Intressant att få reda på varför Neil Pryde inte är med i testerna. Jag låg och läste testet på 5.3 vågsegel i senaste Wiindsurf i går och funderade på varför NP inte var med.´
Tack för infon 🙂/Stefan
Logga in för att svara.