Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån butik som rear vågselen just nu?

• Nån butik som rear vågselen just nu?

Publicerad av wiseguy på 22 februari, 2006 vid 09:14

Jag spanade stenhårt in surfbutikens prolimit sele som reades ut tidigare. Hade bara tänkt vänta tills lönen dunka in och sen beställa. Men nu har de bara XL kvar och jag är nog en large kille tror ja :). Finns det nån annan butik som rear ett kvalitetshängsele i storlek large just nu??

stinger svarade 18 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • fastforward

Medlem
    22 februari, 2006 vid 11:43

Jag har en oanvänd prolimit midjesele i storlek L. Jag ska nog ha XL egentligen så om du vill kan vi byta. Vilken sele menar du förresten? Hittar ingen rea på deras webbplats.

• wiseguy

Medlem
    22 februari, 2006 vid 11:54
    fastforward wrote:
    Jag har en oanvänd prolimit midjesele i storlek L. Jag ska nog ha XL egentligen så om du vill kan vi byta. Vilken sele menar du förresten? Hittar ingen rea på deras webbplats.

Hur stor är du?.. kolla under erbjudanden så hittar du det

• fastforward

Medlem
    22 februari, 2006 vid 19:25
    wiseguy wrote:
    fastforward wrote:

Hur stor är du?.. kolla under erbjudanden så hittar du det
    Jag är typ 105 runt midjan iaf. Det är precis så att jag kan knäppa karborren i bandet som går under selen. Men å andra sidan verkar själva selen vara lagom, det är bara bandet under som spökar.

Borde det inte finnas någon storlekstabell? Hittade ingen på pro-limits sida. Selen som är på rea verkar vara prisvärd iaf.

• stinger

Medlem
    23 februari, 2006 vid 07:35

Ja hur ska man veta vilken storlek man ska ha? S M L XL?

En enkel tabell med midjemått skulle va bra…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån butik som rear vågselen just nu?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.