Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nån försäljare som har Dakine Cold Water Mitts inne?
-
Nån försäljare som har Dakine Cold Water Mitts inne?
Publicerad av hengo på 28 oktober, 2007 vid 21:33….för omgående leverans, behöver en huva också!
jonaish svarade 17 år, 3 månader sedan 10 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
ahh hey Hengo mate. I have the mysic ones
or
The dry gloves are awesome actually, but after a half hour you are gonna have serious armpump 🙂 I suppose its somethign we are all gonna have to get used to.
You have my number, I can send em up to ya tomorrow.
Skotten.
-
Jag har Prolimits motsvarighet till Dakines variant hemma. http://www.kitekraft.se
Jag har kört dom tumvantarna precis innan isen lagt sig och det var inte fingrarna man frös i alla fall. Tror ärligt att Mystics faktiskt är bättre, fast dom kostar ju mer. Däremot så är Mystics luva lätt värd sina pengar. Köp en sån om du inte har en väst med luva också. -
Var fan hittar man grymma skor som inte har såå jävla tjock skosula?!?!
-
Vad då klippa bort kardborren? Den är ju sjukt skön med den på…
-
Den är ju bara i vägen när man ska in med foten under strapen. Dessutom fick jag kramp under foten då jag drog åt kardborreeländet. Men ok då, prova först med strapen. Sen klipper du av den 😀
-
har fan liknande från prolimit, å de ä fan just de där jävla kardborrebandet som e gay… + att de har för tjock sula…. MEN okej, ska testa å klippa bort skiten å köra lit!!
Tack!!
-
-
har också de där Prolimit skorna..tycker dom e sjukt jobbiga när man ska in under strapsen…..drar man åt för hårt får man kramp…drar man åt för lite sticker den ut och är i vägen…bort med skiten! Men dom e sjukt varma i alla fall så jag är nöjd =)
-
Mm.. På min förra bräda funkade de där skorna utan moddning.. Men på den nya med bra mycket bättre pads/strap så fick jag klippa bort möget på ovansidan. Annars är skorna sjukt bra och man känner brädan. (fast utan skor är bättre tills man inte känner föttterna längre:))
-
Va fan har ni aldrig åkt skidor? Jag är ju van att åka med kramp så det är lugnt!!! Har man inte kramp så har man inte spänt tillräckligt! Har åkt med kardborrbandet sen ja fick skorna och har inte haft några problem 😉
Svårt att komma in i strapsen har jag inte märkt av men kanske därför jag tappar brädan? Tur att Sourra hämtar min bräda då 😉
-
Det var ett tjat om dina skidor Hasse =)
Jag är fan Mr Board Recovery. Alltid är det någon man kan utnyttja för att bättra på sin ruttna karma. Det första jag gjorde igår i Läjet var att åka rätt på en Xeleratorvågis (och sen sabbade jag min bräda så det tycks vara lite dålig karma kvar att väga upp). Tyvärr har jag svårt att göra det med stil om jag inte har fart och hugger plankan i flykten. Får öva lite på det där – och odla ut en Mitch-frilla såklart.
Back on track: Bra skor är vad det är.
-
Jo det är bra skor… Med kardborrbandet 😉
Klart jag tjötar om skidor. Åker ju om 15 dagar typ… Sen så är det bara 2 timmar till Medelhavet 😉
Logga in för att svara.