Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nån försäljare som har Dakine Cold Water Mitts inne?

• haze

Medlem
    29 oktober, 2007 vid 23:51

De följer med så fint så… Medelhavet och Garda sjön kallar på lediga dagar…

• above_the_law

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 00:48

Tips:
    Satsa på ett märke som VERKLIGEN är erkänt inom vågsurfingkretsar där kravet på känsla i fotsulan är störst, typ: Xcel (Ring Göran S på Back Door och kolla)!

Jag kan annars VARMT rek Atan. Jag har ett par som jag köpte till förra vintern som är 6,5 mm, och har en barfotakänsla som är bättre än mina NP 3 mm! Dom är dessutom så varma att jag aldrig varit i närheten av att frysa ens när isen legat i strandbrynet:
    http://butik.surfersparadise.nu/index.php?cPath=61_66&osCsid=39d60fea7ddce8d642432ae6803045ff
    Annars är ju Billabong, Rip Curl eller Xcel kända för sina vågprylar:
    http://www.backdoor.se/

Lycka till!

@jonaish 425244 wrote:

Var fan hittar man grymma skor som inte har såå jävla tjock skosula?!?!

• langens_kite

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 05:27

@Haze 425324 wrote:

Va fan har ni aldrig åkt skidor? Jag är ju van att åka med kramp så det är lugnt!!! Har man inte kramp så har man inte spänt tillräckligt! Har åkt med kardborrbandet sen ja fick skorna och har inte haft några problem 😉

Svårt att komma in i strapsen har jag inte märkt av men kanske därför jag tappar brädan? Tur att Sourra hämtar min bräda då 😉

Kramp under fötterna beror ofta på för lite stöd under hålfoten.

• skotten

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 06:46

I will bring up a bunch of winter stuff to varberg so we can all pass it around the beer table, touch and feel it hhehehe…

You guys should see the neoprene for one of next years super expensive mystic suits… I will bring one up.

• haze

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 06:55

@LANGENS_KITE 425372 wrote:

Kramp under fötterna beror ofta på för lite stöd under hålfoten.

Ja då jag jobbar som bootfitter i Schweiz så vet jag det. Men det kan även upp komma vid för hård spänning av pjäxan. Och det är ganska vanligt..

• jonaish

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 10:14
    above_the_law;425369 wrote:
    Tips:
    Satsa på ett märke som VERKLIGEN är erkänt inom vågsurfingkretsar där kravet på känsla i fotsulan är störst, typ: Xcel (Ring Göran S på Back Door och kolla)!

Jag kan annars VARMT rek Atan. Jag har ett par som jag köpte till förra vintern som är 6,5 mm, och har en barfotakänsla som är bättre än mina NP 3 mm! Dom är dessutom så varma att jag aldrig varit i närheten av att frysa ens när isen legat i strandbrynet:
    http://butik.surfersparadise.nu/index.php?cPath=61_66&osCsid=39d60fea7ddce8d642432ae6803045ff
    Annars är ju Billabong, Rip Curl eller Xcel kända för sina vågprylar:
    http://www.backdoor.se/

Lycka till!

thanks mannen!!

Hoppas att SP kommer ner å demar till helgen, annars får man springa upp å kolla in da shop!!

• jonaish

Medlem
    30 oktober, 2007 vid 10:18
    skotten;425380 wrote:
    I will bring up a bunch of winter stuff to varberg so we can all pass it around the beer table, touch and feel it hhehehe…

You guys should see the neoprene for one of next years super expensive mystic suits… I will bring one up.

Sir, I want a pair of finger-gloves please!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nån försäljare som har Dakine Cold Water Mitts inne?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.