Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nån göteborgare som ska ut idag, ella?

• villjam

Medlem
    12 maj, 2004 vid 12:13

jag vill.. draget nu?, men har ingen bil :/

• roland

Medlem
    12 maj, 2004 vid 12:42

ring Nicklas på 046364830 han skulle dra nu e själv på g det ser bra ut var där för en 45 min

• anonym-anvandare

Medlem
    12 maj, 2004 vid 12:43

ska vi ta en taxi… tongue.gif

• bohn2fly

Medlem
    12 maj, 2004 vid 12:51

Jag vet en snubbe som åkte med all kiteutrustning på en vanlig buss. Det fungerar det med 😉

• pet

Medlem
    12 maj, 2004 vid 12:58

Hehe, men en sån snubbe tröttnade bra på det och skaffade sig en fräsig Honda att tuta ner med:) Buss funkar ju dock bra i nödfall. Kollektivtrafiken räddade iaf mig under ett par år. Bil regerar.

• teda

Medlem
    12 maj, 2004 vid 13:01

ha ha .. så du vet en snubbe som gjorde det … själv gjorde jag det var o varannan dag i våras .. funkar skitbra, lite meck e det ju klart, men det gååår wink.gif

Vad gör man inte för att få kita som fattig student grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    12 maj, 2004 vid 14:04

Flytta till onsala,för det har jag gjort….

• fred

Medlem
    12 maj, 2004 vid 14:41

Nej inte jag men hör med Honk om han ska ut, brukar bli eXet på onsdagar vad jag förstår grin.gif

• pepa

Medlem
    12 maj, 2004 vid 16:38

För mig funkar det fortfarande rätt najs asså. Under det halvåret man inte bor på stranden då…

• anonym-anvandare

Medlem
    12 maj, 2004 vid 18:13

weowaoweowaoweowao!!!!!… Fest!!

Vad skall man annars göra på kvällarna när det inte blåser?

Lokaltrafik till Rågelund rockar.. tar bara sisådär 55 minuter smile.gif

// honk

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nån göteborgare som ska ut idag, ella?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.