Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nån i GBG eller Varberg som vill joina LF-teamet?
-
Nån i GBG eller Varberg som vill joina LF-teamet?
eklov svarade 17 år, 2 månader sedan 18 Medlemmar · 35 Svar
-
blev du rädd? jag mena inget illa att knulla din fru, hon gilla det
vamos a la playa =)
-
Jag tror det ar battre att du gar och lagger dig nu, innan du gor bort dig fullstandigt.
-
yeah come on no more of that sh1t in here, JONAISH.
Talk about an official thread hijack…. haha … so does anyone buy LF gear or is everyone just sponsored?? : P
-
@mjersen 436639 wrote:
hehe stämmer. fast vi har inte heller sett kläderna förr
=)heheh det är lungt. Måste ju trissa er lite….:)
-
Nä faktiskt… Det där var över gränsen. Att han inte kan hoppa med sin 18 m kite det är kul men det där inte så kul.:(
-
oi, back the hell off, Tetras has been more of a man sitting here taking sh1t from others and not biting back, whats done is done, let a sleeping dog lie.
Dont make me come out there and start slapping people so they become good looking.
-
Nu kan det vara rena tillfälligheter men jag upplever det som att det är ofta utflippningarna börjar i Skåne. Är det närheten till billig alkohol och smögich i Danmark som gör det?
-
fan jona, nu får du va soft! om du inte blir snäll berättar vi för din mamma att du sitter å är elak på fyllan. då lär hon klippa både lördagsgodiset å bolibompa i minst en månad.
-
pjoter;436940 wrote:fan jona, nu får du va soft! om du inte blir snäll berättar vi för din mamma att du sitter å är elak på fyllan. då lär hon klippa både lördagsgodiset å bolibompa i minst en månad.
jag ska genast gå ut i vedboden å skämmas för allt jag skrev
Logga in för att svara.