Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån mer än mig som lider av SIS?

• Nån mer än mig som lider av SIS?

Publicerad av semivaken på 7 juni, 2004 vid 23:38

Sömlöshet Inför Surf… Ska upp halv sju, om fem timmar, och jag är jävligt trött. Men inte f`n kan jag sova för det, hehe. Är ju redan grymt laddad inför morgondagen och med alla andra grejer som händer just nu i huvet så blir det inte lättar att somna… Iförsig så kommer bristen på sömn inte vara nåt problem imorn, då jag alltid blir otroligt pigg påväg till eller under surf. Bakfylla existerar inte på väg till surf, röjde hela natten på Debaser (hehe) och kom hem fem för att sedan gå upp halv nio utan minsta antydan till trötthet… (inte jag som körde förstås =) )Får faktiskt en otrolig energi-dos bara av att vara påväg till ett bra surf…

Okej, nu när jag sett den senaste windguru uppdateringen så kankse jag kan somna..; ) godnatt!

markram svarade 20 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • mickemoose

Medlem
    8 juni, 2004 vid 06:16

känner igen de där från när man va liten. typ julafton/födelsedag eller nåt annat. bra tips är att blunda och slappna av. inte tänka att man MÅSTE sova. de är typ 1/4så bra som när man sover. eller så kan man vänja sig en vecka innan med att gå upp tidigare än vad man orkar, sen blir man ju tröttare tidiger på kvällen sen. å så ställer man om sig på det sättet. dem flesta ungdomar går och lägger sig 4 typ. inte så konstigt att dem är trötta när dem ska upp tidigt till skolan. 😛
    hellre går man och lägger sig lite tidigare än att sova på dan för att man har sovit för lite 😛

• anonym-anvandare

Medlem
    8 juni, 2004 vid 06:31

Du är inte ensam, stort problem även för mig. Försäkte sova med fönstret upp inatt men hörde bara trädan vina. Packade bilen igårkväll och la mig innan 24.00 men kunde inte somna innan 3.00, upp kl. 05.00 10 mil enkelresa för att leta efter vågor och mötte platt vatten och i stort sett vindstilla..
    Tillbaka hemma igen, blir väl till att ta en siesta i eftermiddag.

• robin

Medlem
    8 juni, 2004 vid 07:00

Samma här, lyckades somna vid halvtretiden inatt bara för att jag har planerat in lite lunchsurf idag.

• markram

Medlem
    8 juni, 2004 vid 08:40

Svar till:

Sömlöshet Inför Surf… Ska upp halv sju, om fem timmar, och jag är jävligt trött. Men inte f`n kan jag sova för det, hehe. Är ju redan grymt laddad inför morgondagen och med alla andra grejer som händer just nu i huvet så blir det inte lättar att somna… Iförsig så kommer bristen på sömn inte vara nåt problem imorn, då jag alltid blir otroligt pigg påväg till eller under surf. Bakfylla existerar inte på väg till surf, röjde hela natten på Debaser (hehe) och kom hem fem för att sedan gå upp halv nio utan minsta antydan till trötthet… (inte jag som körde förstås =) )Får faktiskt en otrolig energi-dos bara av att vara påväg till ett bra surf…

Okej, nu när jag sett den senaste windguru uppdateringen så kankse jag kan somna..; ) godnatt!

[/ QUOTE ]

Jag byter gärna ut min kotförskjutning mot din SIS.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån mer än mig som lider av SIS?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.