-
nån mer som har fått det här?
Hej gott folk!
Härligt med folk som lever äventyret och kiteboarding är ju ett kanonexempel på det.
Själv har jag inte fått chansen än men har hållit på en hel del med bräda och vingar genom snowboard, wakeboard, fallskärmshoppning och Paramotorflygning.
Jag tror och hoppas att vi har förslag till er som kommer att falla er på läppen när höstmörkret så sakta lägger sig över Sverige.
Vi driver ett företag med svenska ägare som heter Nerja Adventures nere på Solkusten i Spanien. Vi har hittat det perfekta stället i en liten andalusisk kuststad med fina stränder, sjöbris och Europas bästa klimat. Dagarna på vintern är i allmänhet klart bättre än de sommardagar som Sverige haft i somras.
En av mina söner var nere och gick kurs i Tarifa, i sommar och vi kände att det här är något som vi vill medverka till att utveckla.
I Nerja driver vi ett litet häftigt hotell som heter San Miguel. Det är perfekt storlek för grupper och kurser med sina 12 dubbelrum och det finns pool, bar och klassrum på hotellet. Baren heter förresten Adventure Bar då vi har Paramotorkurser och samarbetar med andra likasinnade aktiva människor som dykare, klättrare etc. Här tycker vi att ni skulle passa in som hand i handske. Överbrygga mellan säsongerna genom att vintertid förlägga er verksamhet hit. Det är ju billigt att flyga hit ner och billigt att bo på hotellet (200:-/natt/person på ett nybyggt modernt hotell !) Vi marknadsför er gärna på vår hemsida och hjälper er organisera resor, transfer etc.
Kolla gärna mer på vår hemsida http://www.nerjaadventures.com och kom ner en sväng för att kolla in Nerja, stränderna och hotellet. Det finns idag märkligt nog inga som bedriver kurser i Kiteboarding i Nerja så här går det att etablera sig och ta marknad. Vattnet blir som kallast ca 14 grader och på dagarna är det oftast ca 18 grader mitt i vintern.
Hör av er!
Hälsningar
Magnus Wahlberg
Nerja Adventures
? jevla spammare
Logga in för att svara.