Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › nån mer som vill ha en brunotti planka
-
nån mer som vill ha en brunotti planka
Publicerad av rambo_johnson på 9 augusti, 2005 vid 11:09tänkte beställa lite fler, bl a wave brädan…
rambo_johnson svarade 19 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Va jag har hört så är det en riktig skitbräda!
Många reklamationer.Fredrik
-
FNA HELLER SNACKA SKIT INTE EN ENDA KNÄCKT BÄRDA IÅR!!!
UNI glas o träkärna, Bertrands bräda byggd på samma konstruktion av Chrille… det enda rätta med andra ord!!!
-
Ähhhh kolla på kiteforum.com flera missnöjda kunder!
Köp annan bräda!
-
Svar till:
FNA HELLER SNACKA SKIT INTE EN ENDA KNÄCKT BÄRDA IÅR!!!
UNI glas o träkärna, Bertrands bräda byggd på samma konstruktion av Chrille… det enda rätta med andra ord!!!
[/ QUOTE ]
Säljer inte du denadär BH-kite brädor åhhh drakar? För feta kitare.
Fredde
-
klart vi fixar det fetaste EH custom, men smakar det så kostar det…
-
Svar till:
Ähhhh kolla på kiteforum.com flera missnöjda kunder!
Köp annan bräda!
[/ QUOTE ]
var fan hittar du nån som knäckt en 05a show me hoe
-
HA HA ! Vill gärna se länken till tråden där de dissar brunotti horizon brädan… Den enda jag kan hitta är denna … och där lovordas brädan till skyarna. http://www.kiteforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=2318576&highlight=brunotti+horizon
en recension till: http://www.kitesurferen.dk/view.php?type=3&id=786
köpte den själv i förra veckan.. har iofs bara kört den i 30 min ( för sen dog vinden ) och den spontana reaktionen är att det är en grym bräda som jag är ruskigt nöjd med.
//
Micke -
Ser grymt nice ut, den enda jag hört dissa brunotti är Walle och det var förra årets model.
Som Jag och massor av andra var mycket nöjda med. -
Svar till:
Ser grymt nice ut, den enda jag hört dissa brunotti är Walle och det var förra årets model.
Som Jag och massor av andra var mycket nöjda med.[/ QUOTE ]
Japp, min knäcktes men det var 2004års modell!
byggd med jevla-skit-formica-laminat, alla brädor byggda med formica e skit inte bara Brunottin!För övrigt lever fortfarande min brunotti, gillade shapen på brädan så pass att jag lagade den själv med kolfiber under. brädan e fortfarande skön att åka med och tål att köras på stenstränder vid sandbergen
En sak jag undrar med dom nya e om dom har plastkanter(ABS eller PVC) på eller om dom fortfarande har epoxi kanter som på -04???
för kanter gjorda av epoxi tål inte alls lika mycket stryk som ABS, min brunotti bräda sprack i framkant senast på öland
Brunotti gör jevligt sköna brädor, bara otur att dom valde skitmaterial förra året!
-
Eyy Walle: kör inte du CrazyFly? Du borde testa 05-an 128*38 mkt skön och hållbar!
-
-
Svar till:
Eyy Walle: kör inte du CrazyFly? Du borde testa 05-an 128*38 mkt skön och hållbar!
[/ QUOTE ]
jag har kört den, den e helt okej, men jag gillar snabbare brädor med mindre rocker…
Logga in för att svara.