Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nån som är i Thailand???

• george_jung

Medlem
    26 december, 2004 vid 18:45

frugan e där

• luuddee

Medlem
    26 december, 2004 vid 20:23

mina kusiner o min farfar e där men ingen av dem kajtar.. men där e de.. deras hotell e bortspolat.. crazy.gif

• rambo_johnson

Medlem
    26 december, 2004 vid 21:35

scheisse, haru snackat me dom ludde?

• lix

Medlem
    27 december, 2004 vid 00:42

Har en polare som är i phuket med la familia, de fick klättra upp i bergen efter frukosten…

• curry

Medlem
    27 december, 2004 vid 10:59

läskigt det här med naturkatastrofer.

• kaiser

Medlem
    27 december, 2004 vid 16:09

Snackade med Ludentå innan. Hans kusiner och farfar var påväg t sitt hotell i en taxi då vågen kom om jag fattade rätt. hotellet försvann och sån tur var så klarade dom sig oskadda.

• mushu

Medlem
    27 december, 2004 vid 16:10

tur att man inte bor kvar på sri lanka… crazy.gif

• bohn2fly

Medlem
    27 december, 2004 vid 16:17

Det finns männiksor till allt, detta fanns på Corren.se:

”Jag tror att det är ett tidstecken på att Jesus snart kommer tillbaka. Han sa att innan hans ankomst skulle det bli jord- bävningar på den ena orten efter den andra.

H.Eriksson”

Correns forum om händelsen.

/B

• mushu

Medlem
    27 december, 2004 vid 16:33

ush…2000 svenskar saknas…rätt sjukt oxo…har en kompis i USA, hon sa att det e inte den största nyheten heller, kommer andra eller tredje…amerikaner..helt otroliga

• luuddee

Medlem
    27 december, 2004 vid 18:02

ja de e chill med dem.. de va som kaiser sa påbäg o han vända.. men taxi bilen blev lite blöt.. tongue.gif

• rambo_johnson

Medlem
    27 december, 2004 vid 20:29

Svar till:

ja de e chill med dem.. de va som kaiser sa påbäg o han vända.. men taxi bilen blev lite blöt.. tongue.gif

[/ QUOTE ]

cool

• miniberlin

Medlem
    27 december, 2004 vid 21:02

min kompis är där vet ej hur det är =S

• larssa

Medlem
    27 december, 2004 vid 22:23

Har en syster som är i Goa och dom hade tydligen fått kraftiga vågor där med. Känner en tjej som är försvunnen i Thailand. Verkar vara dålig koll där nere, men det är ju inte så konstigt. Kan nog behövas en hel del hjälp från omvärlden. Röda korset

• niklas82

Medlem
    28 december, 2004 vid 15:01

Hemskt…

hörde en på tv som var förbannad och sa ”Jaaa den bara kom HELT utan förvarning” vad trodde han att någon såg den och sprang ifatt den i 300 km/h och ställde sig på stranden och sa ajajajajaj nu får vi ta och springa för jag tror bestämt att det är en 10 meters våg på väg i 300 knyck…

kan tänka mig att asvar på detta blir att seismologer kunde gått ut med en varning.. hade inte lindrat mycket på den lilla tiden… värsta bilden på kvp där nån fotat vågen från en båt innan den vältte den.. jädra var mäktiga krafter den kan bli….

RIP

• chili_con_arne

Medlem
    28 december, 2004 vid 15:45

Iofs så tog det ju en timma innan vågorna hann fram till thailand. Så en varning hade väl varit på sin plats. Men dom ville ju inte gå ut med nån varning för att det skulle skada turismen (!!??), sa nån smart ass på tv. Sen så avtar ju tydligen vågens hastighet en hel del framåt land… hörde nånting om 50 km/h.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nån som är i Thailand???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.