Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing nån som e sugen på ett RS 5 7.8?

• douglas-l

Medlem
    16 april, 2006 vid 17:56
    Hankloose wrote:
    ring mig måste sälja innan jag kan köpa ett annat segel? Säljes utan mast!

TOTALT Nyskick

Henke 0704163035

henke.henriksson@home.se

460 el 490?

• surfan

Medlem
    16 april, 2006 vid 18:06
    2fast4u wrote:
    Hankloose wrote:
    ring mig måste sälja innan jag kan köpa ett annat segel? Säljes utan mast!

TOTALT Nyskick

Henke 0704163035

henke.henriksson@home.se

460 el 490?
    490

• hankloose

Medlem
    16 april, 2006 vid 19:45

Skynda er nu innan jag ångrar mig!!!!

• thomme

Medlem
    19 april, 2006 vid 16:18

Hej
    Är det x9 mast som gäller till rs5 seglen eller finns det något alternativ ?

• hankloose

Medlem
    19 april, 2006 vid 16:54

X6 ska tydligen funka halt ok!

• tobhed

Medlem
    19 april, 2006 vid 18:24

Funkar med X6, men du får då lossa lite på cambersen så att de roterar bra, dock ska du inte prova med simmer masterna (eller hur Jesper?)

• jester

Medlem
    19 april, 2006 vid 19:07

Nej! Undvik Simmer-masterna! Gick av som tandpetare… RS-seglena funkar utan tvekan bäst med X9-masterna, men verkar gå bra även med X6:an. Surfan kör ju med en X6 i RS6 nu i väntan på dom nya X9-masterna. Seglet står bra, men inte perfekt.

• hankloose

Medlem
    20 april, 2006 vid 17:17

Seglet e dessutom sålt! Till en lycklig slalomsnubbe som en gång i tiden
    seglade i samma team som dunken och som har customslalombrädor personligt shapade av Peter Thommen, vem pratar jag om? Det va ju många svenskar som hävdade sig väl när slalomens glansdagar lyste. Skulle va kul att se Rappe och Holmberg m fl i fiskebäck eller tt.

Relentless

• canoya

Medlem
    21 april, 2006 vid 11:16

Ge oss mer ledtrådar!!!

• Knatte

Gäst
    21 april, 2006 vid 13:24
    Hankloose wrote:
    Seglet e dessutom sålt! Till en lycklig slalomsnubbe som en gång i tiden
    seglade i samma team som dunken och som har customslalombrädor personligt shapade av Peter Thommen, vem pratar jag om? Det va ju många svenskar som hävdade sig väl när slalomens glansdagar lyste. Skulle va kul att se Rappe och Holmberg m fl i fiskebäck eller tt.

Relentless

Ja mer ledtrådar:wink: Vilken svensk har seglat F2 eller menar du NP, på hög nivå?? De svenskar jag tänker på passar inte in…. Hm?1″#

• hankloose

Medlem
    22 april, 2006 vid 07:09

Ni har helt enkelt ingen koll på nittiotalets slalom era!!! Ledtråd 2 han bor numera i jönköping och seglar mest formula….

• surfan

Medlem
    22 april, 2006 vid 07:30
    Hankloose wrote:
    Ni har helt enkelt ingen koll på nittiotalets slalom era!!! Ledtråd 2 han bor numera i jönköping och seglar mest formula….
    peter davidsson!!
  • hankloose

Medlem
    22 april, 2006 vid 09:50

Surfan har koll på läget!!

Skulle det finnas intresse för typ ett speed slalom seminarium där man typ bjöd in Rappe eller peter davidsson så man fick segla å snacka trim prylar etc med våra forna slalom stoltheter från världseliten?

Henke

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing nån som e sugen på ett RS 5 7.8?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.