-
Nån som funderar på tollenäs i em/kväll?
Någon som funderar på att dra till tollenäs i em/kväll efter att ha pinat sig klart på jobbet? Kommer vinden att hålla i sig i kväll tro?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nån som funderar på tollenäs i em/kväll?
Någon som funderar på att dra till tollenäs i em/kväll efter att ha pinat sig klart på jobbet? Kommer vinden att hålla i sig i kväll tro?
Varför vänta?
Jag och Basse kastade loss med 6.5 (senare 5.8) resp. 6.2 kl 06.50 i morse och fick två timmar skön segling innan jobbet.
Frågan är, varför var vi själva?
/adde
Vi lite softare freestylers sitter på jobbet, och åker till Askim i eftermiddag istället.
Basse, blev det några bilder från Lejjet förresten? Inte för att jag presterade särskilt mycket, men ändå…
/jeppo
Ja kanske för att vi andra måste slava och slita från 0800 till klockan 5 varje jävla vardag för att få några stålars att handla surfprylar för. kl 06.50 stod jag och stressade på det sista smöret & ostbitarna på mackorna innan jag kastade mig iväg för att hinna till jobbet
Tror jag har ett skapligt stålmannen shot på dig MITT i en duckis. Har haft lite datorproblem men detkommer kanske bilder ikväll. Hör av dig när ni drar till Askim!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Aviseringar