Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nån som har en Momentum 2011 att sälja?

• Nån som har en Momentum 2011 att sälja?

Publicerad av alohasurfer på 14 mars, 2012 vid 13:47

Det sägs att folk aldrig kollar under Köpes, så jag lägger ut en tråd här och hoppas det är okej! Är på jakt efter en Naish Momentum 2011, en 134 eller 138.

alohasurfer svarade 12 år, 11 månader sedan 9 Medlemmar · 27 Svar
  • 27 Svar
  • lima-ko

Medlem
    14 mars, 2012 vid 13:57

Tänkte på en gång på sourras men den var ju tydligen såld nu.
    Svinets Thorn CC kanske kan vara ett alternativ!?

• svinet

Medlem
    14 mars, 2012 vid 14:26

Yepp Säljer en Thorn. Men Jonas är du just ute efter en Momentum?

• alohasurfer

Medlem
    14 mars, 2012 vid 15:06

Tack men ja det är ju just en Momentum jag är ute efter, så jääkla skön bräda! Sourra hade lovat mig första ching på sin, men det glömde han bort, och jag får väl skylla mig själv som nyligen kom hem efter 3 månader i Sydafrika och har retat honom med läckra bilder 😉

• hattfan

Medlem
    14 mars, 2012 vid 15:59

Sourras är såld 🙂 boom

• hattfan

Medlem
    14 mars, 2012 vid 15:59

Haha jag va hos honom i måndags och plocka upp den, för rätt pris får du den ^^

• jonty

Medlem
    14 mars, 2012 vid 16:01

Rätt säker på att Iris & Per har en 138 2011 demokörd till salu, tror de finns kontaktuppgifter på deras hemsida http://www.lulekite.se

• svinet

Medlem
    14 mars, 2012 vid 16:33

hehe så gåre!

• alohasurfer

Medlem
    14 mars, 2012 vid 16:34

Haha, Hattfan, jag tyckte redan 3500 som Sourra satte ut den för var rätt dyrt så jag kan inte bjuda över det 😉 Iris och Per låter intressant Jonty, tack ska kolla!
    Nån som vet hur 138:an är att köra med straps förresten? Blir den tung att stampa utan boots tro, när den är 43cm fet?

• hattfan

Medlem
    14 mars, 2012 vid 18:10

Fick ju prutat lite, Johan va skyldig mig en 😉

• alohasurfer

Medlem
    14 mars, 2012 vid 20:26

Lyckost dig 🙂 Hoppas nån annan har en!

• lelleee

Medlem
    14 mars, 2012 vid 20:56

138 har jag med oanvända 2012 straps och oanvända fenor,, ge mej ett bud

• alohasurfer

Medlem
    14 mars, 2012 vid 21:55

Passar 2012 pads och straps alltså?! Fan va bra i så fall!! Har du kört den mycket på sliders och kickers så att den är grymt repig Lelle, din wakestylare och parkåkare? 🙂 Om den inte är för sliten och om den funkar bra med straps så är det jäkligt intressant!

• johanw

Medlem
    15 mars, 2012 vid 18:13
    Alohasurfer;683648 wrote:
    Tack men ja det är ju just en Momentum jag är ute efter, så jääkla skön bräda! Sourra hade lovat mig första ching på sin, men det glömde han bort, och jag får väl skylla mig själv som nyligen kom hem efter 3 månader i Sydafrika och har retat honom med läckra bilder 😉

kan kolla med tomas vet inte vilken han har dock..

• lelleee

Medlem
    15 mars, 2012 vid 19:36

alltså sliders och kickers glider så det sliter inte på brädan. tror att den är i fint skick. ska kolla imorn

• alohasurfer

Medlem
    15 mars, 2012 vid 20:43

Vore kanon om du vill kolla med brorsan JohanW, och toppen om du kollar skicket Lelle! Hoppas kunna testa den på lördag i så fall om vi kör då!
    Hur tror ni 138×43 fet är att stampa/poppa med straps, blir det tungt? Vill inte köra boots..

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nån som har en Momentum 2011 att sälja?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.