Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nån som har ett Schackel?
-
Nån som har ett Schackel?
Publicerad av biorno på 7 november, 2005 vid 12:14typ wichard eller liknande?? Annars var köper man det billigast???
lasse62 svarade 19 år, 4 månader sedan 10 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
tyckte jag kolla där men hittade bara skitschakel, men dom kanske har mer i affären..får spana
-
Kolla in järnaffär. Köpte en schackel där. På Harald Nyborg var de billigast. En tia, typ. Hade den för att sätta fast min andra schackel som har tryckutlösning.
/DJ
-
köp i segelaffär så får du bra grejer. knappt lönt om den inte löser ut under tryck
-
Clas Ohlsson är skit när det gäller grejer till Kite…Det är ungerfär som att köpa fälgar på Biltema.
-
Har för mig att jag sett både flysurfer och Peter Lynn drakar på Biltema…
-
Svar till:
Clas Ohlsson är skit när det gäller grejer till Kite…Det är ungerfär som att köpa fälgar på Biltema.
[/ QUOTE ] Det är sant. Men billigt är det.
-
Svar till:
Har för mig att jag sett både flysurfer och Peter Lynn drakar på Biltema…
[/ QUOTE ]
Japp
Dom står brevid Litewave brädorna, JN hittar du på beg/kvarglömt där -
För helvete Henke skall du ta död på folk?
Wichard eller nått heter väl dom riktiga grejorna? -
Det är så jobbigt att man måste ta av sig selen när man ska ta lägga ifrån sig bomen då jag har stripad fast skiten..Allt pga att jag supit bom min fina andra bom i apelviken eller olofsbo.
-
Om du ska ha en såna dära. Använd en metallring i de ände som ska ”lösa ut”. Om det är bara en tamp där finns risken att det snor sej och låser vid release.
Logga in för att svara.