Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån som har rum för en rätt sjysst brutta från USA?

• Nån som har rum för en rätt sjysst brutta från USA?

Publicerad av svenne på 12 juni, 2007 vid 21:48

Jag har en tjej från Kalifornien på besök som skulle behöva hjälp med boende, framför allt i Stockholm. De flesta vandrarhem verkar vara fullbokade och det är problem att få plats på något annat än den sunkiga båten bakom Patricia…

Så, finns det någon som har ett rum som kan tänkas hyra ut det till och från några dagar framöver?

Hon planerar att ta tåget upp till Trondheim och sen ner via västkusten till Malmö, så om någon skulle vilja hyra/låna ut en säng på vägen ner till en störtskön 21-åring, så skulle hon bli sjukt glad.

Först, ska hon gå på fotbollsderby!..

surfslusken svarade 17 år, 7 månader sedan 15 Medlemmar · 30 Svar
  • 30 Svar
  • spray

Medlem
    13 juni, 2007 vid 07:27

Synd man har partner, annars hade hon kunnat betala i natura =)

• surfslusken

Medlem
    13 juni, 2007 vid 07:29

Foto, lättklätt o i helfigur, ska ALLTID bifogas i en sån förfrågan! Du måste förstå att man blir misstänksam annars. Tror du hon vill stanna till i Vabg på vägen?

Hon spelar väl inte fotboll hoppas jag?

• pure

Medlem
    13 juni, 2007 vid 07:35

Är detta ett test för att se enkelheten i den manliga hjärnan… Kan slå vad om att alla vi killar som läste detta tänkte om än för en liten sekund samma sak men det var bara spray och surfslusken som avslöjade sig 🙂

• hellgren

Medlem
    13 juni, 2007 vid 12:14

Jag har en lägenhet som står “tom” i Göteborg ett par dagar till. Tjejen kanske blir sne dock… Nää hon är bra, det skulle nog funka, säg till om det e intressant. Då skulle hon ju få bo ensam också.

• southe

Medlem
    13 juni, 2007 vid 19:26

Tyvärr är jag borta hela helgen, då jag lånat ut lägenheten till släktingar men i hela nästa vecka har jag ett extra rum med säng där hon kan bo. Huset har också ett extra rum med dusch som vi får hyra för 75 kr natten om hon vill vara för sig själv.

Jag är tjej. Om det nu kan garantera att snuskiga förslag inte dyker upp…:)

Hör av dig till mig på telefon eller meddelande på surfzone om det fortfarande är aktuellt
    0708-982285

• marangen

Medlem
    13 juni, 2007 vid 19:32

Inte om hon e bajare….

• johanc

Medlem
    13 juni, 2007 vid 19:41

@southe 390103 wrote:

Tack för den bilden på näthinnan…. 😉

JohanC

• surfslusken

Medlem
    13 juni, 2007 vid 19:55

@southe 390103 wrote:

Tyvärr är jag borta hela helgen, då jag lånat ut lägenheten till släktingar men i hela nästa vecka har jag ett extra rum med säng där hon kan bo. Huset har också ett extra rum med dusch som vi får hyra för 75 kr natten om hon vill vara för sig själv.

Hör av dig till mig på telefon eller meddelande på surfzone om det fortfarande är aktuellt
    0708-982285

Hoppla hoppla!! Äntligen nån som snackar mitt språk! Ska bara få tag i kalifornia donnan så slår ja en pling när vi e på väg!!!

• rasmus_w

Medlem
    14 juni, 2007 vid 14:33

@surfslusken 389939 wrote:

Foto, lättklätt o i helfigur, ska ALLTID bifogas i en sån förfrågan! Du måste förstå att man blir misstänksam annars. Tror du hon vill stanna till i Vabg på vägen?

Fan vad tråkig jag måste vara. Det har säkert att göra med en viss oförmåga att fatta ironi och så vidare. Jag tycker verkligen inte att sexistiska skämt är ett dugg kul, inte på nåt vis.

Säkert dags för mig att slappna av lite och skaffa en mer laidback attityd.

Edit: Det här var inte specifikt riktat till susrfslusken, jag bara högg en kommentar i raden.

• svenne

Medlem
    14 juni, 2007 vid 15:39

Jovars, det har droppat in rätt många boendemöjligheter runtom i Svärjet – utan bilder. Så det har löst sig ändå. 🙂

Häpp!

• niclase

Medlem
    14 juni, 2007 vid 18:20

@marängen 390105 wrote:

Inte om hon e bajare….

sorry to say it men ALLA tjejer är bajare… det är en myt att tjejer inte skiter…

sorry det var barnsligt jag vet men jag kunde inte låta bli,

Niclas

• surfslusken

Medlem
    14 juni, 2007 vid 20:34

@Rasmus_W 390271 wrote:

Fan vad tråkig jag måste vara. Det har säkert att göra med en viss oförmåga att fatta ironi och så vidare. Jag tycker verkligen inte att sexistiska skämt är ett dugg kul, inte på nåt vis.

Säkert dags för mig att slappna av lite och skaffa en mer laidback attityd.

Edit: Det här var inte specifikt riktat till susrfslusken, jag bara högg en kommentar i raden.

Helt okej o hugga just min komentar. Den va faktiskt inte de minsta ironisk denna gång. Var bara helt ärlig o skrev min första spontana tanke. Ja, jag gillar vackra lättklädda tjejer! Sen om det är just de som gör mej till en dålig människa eller de faktum jag både erkänner o står för de vet ja inte.

Och föresten behöver du inte be om ursäkt för att du e tråkig här på konfen. Du e i gott sällskap, 99% av alla som skriver här är just tråkiga tyvärr. Så jag ett tungt lass o dra med att försöka roa alla läsare!

• svenne

Medlem
    15 juni, 2007 vid 06:06
    surfslusken;390351 wrote:
    Helt okej o hugga just min komentar. Den va faktiskt inte de minsta ironisk denna gång. Var bara helt ärlig o skrev min första spontana tanke. Ja, jag gillar vackra lättklädda tjejer! Sen om det är just de som gör mej till en dålig människa eller de faktum jag både erkänner o står för de vet ja inte.

Och föresten behöver du inte be om ursäkt för att du e tråkig här på konfen. Du e i gott sällskap, 99% av alla som skriver här är just tråkiga tyvärr. Så jag ett tungt lass o dra med att försöka roa alla läsare!

Du ska f*n få aloha av mig! 🙂

• rasmus_w

Medlem
    16 juni, 2007 vid 11:25

@surfslusken 390351 wrote:

Ja, jag gillar vackra lättklädda tjejer!

Det gör jag också. Det är fullt möjligt att göra det utan att vara sexistisk.

• safesurfer

Medlem
    16 juni, 2007 vid 15:12

@surfslusken 390351 wrote:

Det var inte särkilt roligt(sexskämt kan blil lite utjatade) men jag tror att det var ärligt och ärlighet tycker jag är en fin egenskap.

Sida 1 av 2

Diskussionen ‘Nån som har rum för en rätt sjysst brutta från USA?’ är stängd för nya svar.

Inledning av diskussionen
0 av 0 svar Juni 2018
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån som har rum för en rätt sjysst brutta från USA?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.