Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nån som har surf movies på datorn
-
Nån som har surf movies på datorn
Publicerad av anonym-anvandare på 20 oktober, 2002 vid 13:13Tjena, någon som har några feta surf-movies på datorn och som vill dela med sig? Själv har jag JPs KA1111, och Naishs RIP. Skulle vara kul och ha lite fler.
calle_kuling svarade 22 år, 1 månad sedan 13 Medlemmar · 38 Svar -
38 Svar
-
Har tyvärr inga själv men skulle gärna ta emot dina filmer…
-
Någon skrev något om att det funnits en surf-hub på DC tidigare. Om det nu inte gör det, kan man inte ta och fixa en sån ?! Har själv ingen aning om hur man gör, men någon här på forumet kanske vet
-
Ja, något måste göras så att man kan tanka ner en
jäkla massa surffilmer. Hur ska vi annars klara
vintern? Vad hände egentligen med FTP:n. Någon
kunnig skulle väl kunna fixa nåt liknande igen.
Vore nog mycket uppskattat av alla sveriges surfare. -
jag kan tänka mig att utföra kontroversiella tjänster eller helt enkelt döda nån för att få RIP just nu…. upp med ftn:n!!!
-
Jag har sagt det innan och säger det igen: Surf-FTP’n återuppstår så fort någon skänker enn GAMMAL (läs: P1) dator, eller jag skaffar en själv, men det kommer nog ta lite tid eftersom jag har en ganska irriterande ovana att lägga alla mina pengar på surfprylar 😛 Så kom igen, det måste vara någon av er som har någon gammal dator i garderoben som ingen använder!?
-
jag kör http://ftp….fast bara när jag e uppe på nätet…stänger alltså av på nätterna…
och har dynamisk ip…alltså ny varje gång…så om nån vill ha bara messa på icq så får ni ip…
//Andreas -
Om jag inte minns fel var det väl nån som i princip lovade att sätta upp en ny FTP, men jag undrar vad som egentligen hände.
-
Dynamisk IP är inga problem. Surfa in på dyndns.org, regga dig och koppla sedan din maskin till ett DNS-alias. Sedan är det endast att hänvisa till dns-namnet – ditt IP hålls automatiskt uppdaterat. Krävs dock att du är uppkopplad minst en gång var trettionde dag tror jag.. Värt att prova kanske.
-
jag har gjort det nu….
vindsurf.no-ip.com
vindsurf
filmerLadda på….
har satt limit på 5 users har bara 0,5mbit så det går inte världsfortast men alltid nått…
-
Riktigt hyggligt!! Hoppas att folk tankar upp lite trevligt också.
-
Ni använder ett ftp program av ert tycke…..t.ex cuteftp
ftp adress vindsurf.no-ip.com
login: vindsurf
pass: filmerMvh Andreas
Logga in för att svara.