Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nån som har surf movies på datorn
-
Använder du ett FTP-program ?
Jag tycker det är enklast så, men det går med internet explorer också….skriv då så här:[url=”ftp://mittanvändarID:mittlösenord@ftp.servernamnet.se”]ftp://mittanvändarID:mittlösenord@ftp.servernamnet.se[/url] =
[url=”ftp://vindsurf:filmer@vindsurf.no-ip.com/”]ftp://vindsurf:filmer@vindsurf.no-ip.com/[/url]
sen är det bara att plocka, och framförallt ladda upp
-
Hallo. Fick Access denied när jag skulle tanka upp i Upload-katalogen..
-
E det bara min dator eller ha RIP inget ljud?
Javligt coolt med sekvenserna där han speedar… annars lite mycket samma men ändå kul att kolla på folk som kan.
Tackar
/Feg
-
de e ju inte hela filmer varken Rip eller 2255_polakow-ka1111 är hela
-
Har frågan kommit förut så är det dags igen. Finns det någon hubb på dc som surfare kan enas om att ha som favorit?
Jag har 100 Mbit men dynamiskt ip.. ladda surf från mig på dc när vi har en gemensam hubb vettja!
-
När de är fullt på hubben!..
disconectar han bara eller står de att de är fullt?
För jag kommer nämnligen inte in!…den bara connectar sen disconectar den!!sen bli de så om och om igen!
nån som vet vad felet är? -
Tror inte det står att det är fullt. Har du varit inne tidigare ? Antingen är det som du säger fullt, eller så är kanske inte FTP:n uppe.
ANDREAS ?!?!?!?
-
Det har hänt något med FTP:n. Det går inte längre att komma in med specificerat användarnamn och lösen. Det är inte pga att det är fullt. Måste vara något annat. Andreas??
-
Har hagapark-tävlingen som gick på tv2, och adnatura..byter gärna lite filmer med nån..
Logga in för att svara.