Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån som har surf movies på datorn

• skywalker

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 12:29

Använder du ett FTP-program ?
    Jag tycker det är enklast så, men det går med internet explorer också….skriv då så här:

[url=”ftp://mittanvändarID:mittlösenord@ftp.servernamnet.se”]ftp://mittanvändarID:mittlösenord@ftp.servernamnet.se[/url] =

[url=”ftp://vindsurf:filmer@vindsurf.no-ip.com/”]ftp://vindsurf:filmer@vindsurf.no-ip.com/[/url]

sen är det bara att plocka, och framförallt ladda upp grin.gif

• skarabe

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 13:42

Hallo. Fick Access denied när jag skulle tanka upp i Upload-katalogen.. confused.gif

• eriksson

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 16:16

Vad är de för port?

• kungdenknege

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 16:29

21, precis som vanligt =)

• endy

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 19:17

Det ska gå att uppa saker nu iaf…ooops grin.gif

• feg

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 20:07

E det bara min dator eller ha RIP inget ljud?

Javligt coolt med sekvenserna där han speedar… annars lite mycket samma men ändå kul att kolla på folk som kan.

Tackar

/Feg

• endy

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 20:19

Rip ska ha ljud…..mono dock…. smirk.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 20:44

de e ju inte hela filmer varken Rip eller 2255_polakow-ka1111 är hela

• calle_kuling

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 21:02

Har frågan kommit förut så är det dags igen. Finns det någon hubb på dc som surfare kan enas om att ha som favorit?

Jag har 100 Mbit men dynamiskt ip.. ladda surf från mig på dc när vi har en gemensam hubb vettja!

• eriksson

Medlem
    23 oktober, 2002 vid 08:40

När de är fullt på hubben!..
    disconectar han bara eller står de att de är fullt?
    För jag kommer nämnligen inte in!…den bara connectar sen disconectar den!!sen bli de så om och om igen! frown.gif
    nån som vet vad felet är?

• skywalker

Medlem
    23 oktober, 2002 vid 09:54

Tror inte det står att det är fullt. Har du varit inne tidigare ? Antingen är det som du säger fullt, eller så är kanske inte FTP:n uppe.

ANDREAS ?!?!?!? wink.gif

• skarabe

Medlem
    23 oktober, 2002 vid 10:27

Det har hänt något med FTP:n. Det går inte längre att komma in med specificerat användarnamn och lösen. Det är inte pga att det är fullt. Måste vara något annat. Andreas??

• endy

Medlem
    23 oktober, 2002 vid 11:10

Den är inte igång idag…jag är på jobbet… tongue.gif

• skywalker

Medlem
    23 oktober, 2002 vid 11:11

Den är inte igång.
    Insiderinformation smile.gif

• drx

Medlem
    23 oktober, 2002 vid 12:05

Har hagapark-tävlingen som gick på tv2, och adnatura..byter gärna lite filmer med nån..

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån som har surf movies på datorn

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.