-
Nån som inte var där…
Nån som inte var på det stället som inte finns och inte vill berätta något? // Jag är inte alls nyfiken om proggarna stämde eller inte…
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nån som inte var där…
Taggad: freestyle, våg, våg freestyle
Nån som inte var på det stället som inte finns och inte vill berätta något? // Jag är inte alls nyfiken om proggarna stämde eller inte…
Nä, jag jag var där och vill gärna berätta. Men skulle som du helst inte höra och helst inte se bilder och film heller. Någon?
var inte där, vet inget, vill inte säga något heller för den delen.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nån som inte var där…
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.