-
Nån som inte var där…
Nån som inte var på det stället som inte finns och inte vill berätta något? // Jag är inte alls nyfiken om proggarna stämde eller inte…
Log in to reply.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nån som inte var där…
Tagged: freestyle, våg, våg freestyle
Nån som inte var på det stället som inte finns och inte vill berätta något? // Jag är inte alls nyfiken om proggarna stämde eller inte…
Nä, jag jag var där och vill gärna berätta. Men skulle som du helst inte höra och helst inte se bilder och film heller. Någon?
var inte där, vet inget, vill inte säga något heller för den delen.
Log in to reply.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
There was a problem reporting this post.
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nån som inte var där…
You must be logged in to create new discussions.