Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån som kommit över 35 knop i sverige i år ?

• Nån som kommit över 35 knop i sverige i år ?

Publicerad av anonym-anvandare på 19 augusti, 2005 vid 11:32

Jag undrade det eftersom min bror körde bredvid mej med sin styrpulpetare för tre veckor sen och kolla hur fort det gick för mej med hans vakuumlogg laugh.gif.

jester svarade 19 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • imported_macts

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 12:39

Mig veterligen har Johan Gelander högsta uppmätta fart (med GPS) i år i Sverige. Är 34,4 knop eller nåt åt det hållet.
    Gå in på http://www.gps-speedsurfing.com och kolla i rankingen där så kan du se hur de registrerade svenskarna har åkt. Stor-chefen (läs Bringdal) har i och för sig seglat snabbare, men det var på Maui.

• jester

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 13:16

Efter nästa västliga kuling kan jag nästan utlova att någon toppat 35 knop i nordiska vatten.

• rogerw

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 13:35

Seglade i Garda i Juni och kom upp i 35,7 knop med RS5 6,7 och Fanatic Falcon 120…..

• anonym-anvandare

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 13:38

Svar till:

Efter nästa västliga kuling kan jag nästan utlova att någon toppat 35 knop i nordiska vatten.

[/ QUOTE ]

hallo jester
    vad har ni för spot som funkar så bra på väst ?
    är det han roger lund igen, eller ? laugh.gif

/tbsurfarn

• jester

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 14:21

Jodå. har ett par hyfsade ställen, men på tok för kort. Men med tanke på att jag var underriggad med 6.2 och överfenad med 33cm SX-fena vid 33.3 knop så tror jag att vi kan segla i 35 knop ”hemma”. Vi har även ett par andra ställen på G, men inget som vi testat ännu.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA