-
nån som provat BEE 144 WIDE BODY – 00 ? (fanatic)
Tja, funderar på att skaffa en sån här bräda, men nån som provseglat den som vill dela me sig sina tankar om brädan?
/niklas
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › nån som provat BEE 144 WIDE BODY – 00 ? (fanatic)
Tja, funderar på att skaffa en sån här bräda, men nån som provseglat den som vill dela me sig sina tankar om brädan?
/niklas
Jag har kört polarens Bee 144. Riktigt skön bräda faktiskt. Fet fläskig tail som man kan traska runt på i mindre bra gippar och slag. Hyfsat stabil (65cm bred) om du surfat lite innan. Planar tidigt och går att köra rätt fort på. Jag tycket definitivt du ska köpa en sån, jag antar att priset är bra (00a). Särskild bra om du är nybörjare men kan grunderna lite grann.
hejsan! (ja som skrev första inlägget)
kom på en annan fråga ja behöver hjälp av alla er vindsurfare av!
brädan é 290 lång, är det tråkigt att segla på en så lång bräda ( om man gemför med dagens brädor som verkar vara ca 260 långa)
Eftersom det är en bränna fram och tillbaks bräda så spelar ju inte längden så jätte stor roll.
Jag har själv haft föregångaren av den brädan (fanatic bee 294) och var riktigt nöjd med den. Rolig och snabb bräda.
Så det är bara att köpa.
Prisvärda brädor.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › nån som provat BEE 144 WIDE BODY – 00 ? (fanatic)
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.