Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån som provat dessa?

• stinger

Medlem
    11 januari, 2008 vid 10:09

Jag har inte provat men det verkar vara vettigt att ha för sommarsurf på steniga stränder.

• svenne

Medlem
    11 januari, 2008 vid 10:29

Finns bland annat på Addnature. De är extremt lätta!
    http://www.addnature.com/brand.asp?brand_id=531

• ola_p

Medlem
    11 januari, 2008 vid 10:51

Frågan är hur mjuk sulan är, och hur bra de sitter. Kan kanske vara lurigt att kombinera med fotstroppar..?

• perrapops

Medlem
    11 januari, 2008 vid 11:02

snacka om dyra!

• svenne

Medlem
    11 januari, 2008 vid 11:23

Jag tror inte att de funkar så särdeles bra vid surf, det är nog lätt att de lossnar vid tillexempel en vattenstart. Så jag kör hellre vidare med ett par tunna våtdräktskor istället.

• perrapops

Medlem
    11 januari, 2008 vid 12:07

Håller med Svenne, lär ju lossna ganska lätt, plus att priset är ju löjligt högt i förhållande till vad neoprenskor kostar.

• stoorfaen

Medlem
    11 januari, 2008 vid 12:45

Ett alternativ är att gå barfora på riktigt så man jobbar upp lite riktiga fotsulor…det var nog så var tänkt från början…

• svenne

Medlem
    11 januari, 2008 vid 13:31
    stoorfaen;437963 wrote:
    Ett alternativ är att gå barfora på riktigt så man jobbar upp lite riktiga fotsulor…det var nog så var tänkt från början…

Å jag håller med Storfaen. 😀

• swe-496

Medlem
    11 januari, 2008 vid 14:32

Tror iofs att modellen de kallar FLOW skulle funka bra. Men som sagt är de löjligt dyra med tanke på att man nästan sliter ut ett par våtskor på en säsong. Jag gör det nästan iaf;)

• jesper_b

Medlem
    11 januari, 2008 vid 14:39

Hade något liknande för ett antal år sedan för surf på vassa rev. De jag körde med hade lite mer material runt foten men lossnade varje gång jag trillade i vågorna och till och med när jag sparkade lite i take off. Kan väl funka för plattvattenvindsurf kanske men jag skulle inte sätta mina två ören på det! /Jesper B

• j-s

Medlem
    11 januari, 2008 vid 19:15

Men Jesper!

Två ören?? Är det inte ett Ören???

Jag har också hört att du har en hjälm på varje fot, men det kan
    vara vinet. Är dock osäker fortfarande!?!:santa:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån som provat dessa?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.