Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån som skall ut i fiskebäck imorgon 6/1?

• callep

Medlem
    5 januari, 2009 vid 12:46

ja, det kommer ju bli en överjävligt bra heldag i shitbay imon!! 🙂

• konstantin

Medlem
    5 januari, 2009 vid 13:02

bildas det ingen is i fiskebäck eller.

om det inte är allt för kallt så kommer även jag

• v-thun

Medlem
    5 januari, 2009 vid 13:06

kör alla fortfarande med våtdräkt lr? Är inte de överjävligt?

• callep

Medlem
    5 januari, 2009 vid 13:06

nej.. bara på såna skitställen som beerlanda som d bildas is. Det är inte spec. kallt faktiskt. vi körde ju i lördags å då var d ändå nästan rak nord och d va inte jätte kallt så kom ner å rocka bara

• v-thun

Medlem
    5 januari, 2009 vid 13:22

ok, får se, första säsongen för mig så vet inte hur kallt man upplever de:P Nån timma på vattnet kanske man klarar?

• konstantin

Medlem
    5 januari, 2009 vid 16:24

har en förkylning som spökar lite, men skit samma.
    när går starten imorgon?:ooo:

• danneman

Medlem
    5 januari, 2009 vid 16:33

@v-thun 524000 wrote:

ok, får se, första säsongen för mig så vet inte hur kallt man upplever de:P Nån timma på vattnet kanske man klarar?

ett bra tips e att hoppa i å simma några meter så att man vet vad man ger sig in på.
    när jag körde i orkanen Per så började jag hyperventilera i vattnet ingen go upplevelse. visserligen rätt kass våtis hade jag då!

• Knatte

Gäst
    5 januari, 2009 vid 16:43

@callep 523997 wrote:

nej.. bara på såna skitställen som beerlanda som d bildas is. Det är inte spec. kallt faktiskt. vi körde ju i lördags å då var d ändå nästan rak nord och d va inte jätte kallt så kom ner å rocka bara

Undrar om inte isen snart läger sig i fisken också?? Det börjar bli duktigt med is på havet lite var stans nu. Skulle tippa på att det är uppåt 10 cm is i Björlanda efter en natt med minus 10 grader.:smile:

• callep

Medlem
    5 januari, 2009 vid 17:00

@Knatte 524040 wrote:

Undrar om inte isen snart läger sig i fisken också?? Det börjar bli duktigt med is på havet lite var stans nu. Skulle tippa på att det är uppåt 10 cm is i Björlanda efter en natt med minus 10 grader.:smile:

haha skoja ju bara. De har ju varit is i Fiskebäck också, men den försvinner ju ganska lätt om det blåser ordentligt ett tag. Så var det ju i lördags iaf.

Jag kör nog vid 10-tiden imon om jag kommer upp ur sängen sen kör jag nog så länge jag orkar. Lillhenke, du är på eller?

• lillhagen

Medlem
    5 januari, 2009 vid 18:00

Lillhenke!?! WTF!

Jo jag är på men Kelso bangar, han nämnde nått om -10 dagen innan?? Vekling…

Helgen ser riktigt grym ut nu ju, då ska finnen med i alla fall 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån som skall ut i fiskebäck imorgon 6/1?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.