Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Nån som tagit med egen utrustning till El Yaque

• Nån som tagit med egen utrustning till El Yaque

Publicerad av anonym-anvandare på 28 oktober, 2003 vid 21:15

Är det nån som provat på detta.. är det möjligt?.. kommer behöva byta flyg i Caracas. Vill stanna borta två månader å därmed är det inte så lönsamt att hyra prylar..

anonym-anvandare svarade 21 år sedan 4 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • zehlertz

Medlem
    2 november, 2003 vid 00:00

ta m prylar kostar mellan 3-5000 tur o retur till porlamar,,, m lufyhansa

• peter-andersson

Medlem
    2 november, 2003 vid 14:27

200 usd per väg med condor/lufthansa Göteborg till porlamar!
    ///Peter

• anonym-anvandare

Medlem
    2 november, 2003 vid 18:31

Va?.. jag som hört att det inte går några direktflyg Sverige – Isla Margarita utan att man man först måste byta i caracas.. vad är sant???

• peter-andersson

Medlem
    2 november, 2003 vid 19:18

condor som är ett underbolag till lufthansa kör en sorts halvcharter. Byte i frankfurt, sen vidare direkt till porlamar.

• anonym-anvandare

Medlem
    3 november, 2003 vid 11:34

max 6000pix för 2 mån. hyra…!

• wiseguy

Medlem
    3 november, 2003 vid 16:16

ja jag kommer hyra, det verkar såå mkt bättre…

• anonym-anvandare

Medlem
    6 november, 2003 vid 13:22

Tja..

Sticker till el yaque den 29 nov och har precis kollat med Lufthansa som jag flyger med och enligt dom så får man checka in 20 kg samt 8 kg handbagage.. Min kite och bräda väger 13 kg så det finns ju inga problem, kläder kan man ju packa en del i handbagaget, ja menar tar ju inte med 15 kg kläder direkt. Räcker med shorts och en t-shirt…..

• anonym-anvandare

Medlem
    6 november, 2003 vid 13:25

fan, blev ju i fel forum. Skulle ju ligga under kite/resemål.

• anonym-anvandare

Medlem
    6 november, 2003 vid 23:29

ahh.. nice, jag drar den 7 januari å blir borta en månad.. jävlar va de ska surfas!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Nån som tagit med egen utrustning till El Yaque

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.