Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Nån som tagit med egen utrustning till El Yaque
-
Nån som tagit med egen utrustning till El Yaque
Publicerad av anonym-anvandare på 28 oktober, 2003 vid 21:15Är det nån som provat på detta.. är det möjligt?.. kommer behöva byta flyg i Caracas. Vill stanna borta två månader å därmed är det inte så lönsamt att hyra prylar..
anonym-anvandare svarade 21 år sedan 4 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
ta m prylar kostar mellan 3-5000 tur o retur till porlamar,,, m lufyhansa
-
200 usd per väg med condor/lufthansa Göteborg till porlamar!
///Peter -
Va?.. jag som hört att det inte går några direktflyg Sverige – Isla Margarita utan att man man först måste byta i caracas.. vad är sant???
-
condor som är ett underbolag till lufthansa kör en sorts halvcharter. Byte i frankfurt, sen vidare direkt till porlamar.
-
Tja..
Sticker till el yaque den 29 nov och har precis kollat med Lufthansa som jag flyger med och enligt dom så får man checka in 20 kg samt 8 kg handbagage.. Min kite och bräda väger 13 kg så det finns ju inga problem, kläder kan man ju packa en del i handbagaget, ja menar tar ju inte med 15 kg kläder direkt. Räcker med shorts och en t-shirt…..
-
fan, blev ju i fel forum. Skulle ju ligga under kite/resemål.
-
ahh.. nice, jag drar den 7 januari å blir borta en månad.. jävlar va de ska surfas!!
Logga in för att svara.