Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nån som testat att kita med airchair?
-
Nån som testat att kita med airchair?
Publicerad av biorno på 10 mars, 2009 vid 13:22Köpte mig en idag och är lite sugen. Hoppas på en egen klass i framtida tävlingar så jag har chans att komma på podiet…
stebe svarade 15 år, 7 månader sedan 16 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
ser jävligt nice ut måste jag säga 😀
ser riktigt lätt ut också men e d inte skitsvårt?? härde ngn som sa det en gång… -
-
“This is an amazing video of Geno Yauchler, one of the world’s greatest hydrofoilers. He really let’s loose on this run.” Fuck yeah… ?
-
samma som hydrfjoilbräda: det ser roligt ut… men det gör en clown med.
-
@skejtar_henke 534343 wrote:
Det är det man aldrig vet på steffo….
🙂 Det är som julafton varje dag, man vet aldrig vad man får.
-
when I was down in germany I met a guy that was making the boards (stand on version) full time. He honestly believed that they were going to be perfect for the boardercross, and to be honest, he wasnt selling them to crazy expensive. I saw a guy riding one down there and it is possible, but the whole running start thing in the BX and using bindings pretty much screws with the whole “it will be faster” thing… cant imagine it would be easy, but certaintly a cool alternative for people restricted to a wheelchair to get into kiting.
-
Jag bara väntar på en härlig kommentar på detta från Kasimir!
-
@Biorno 534244 wrote:
Köpte mig en idag och är lite sugen. Hoppas på en egen klass i framtida tävlingar så jag har chans att komma på podiet…
Sorry men det såg fan bögit ut! En sport för feta Jänkare
-
Ingen is i Varat längre, ska bli kul att se jungfrufärden!
Logga in för att svara.