Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån som vill ha en folkabuss?

• Nån som vill ha en folkabuss?

Publicerad av brattberg på 20 augusti, 2001 vid 11:04

fick ett mail som nån kanske är intresserad av:

From: Margaretha Jansson marg.jansson@telia.com To: redaktionen@surfblaskan.com Subject: VW-bussDate: Fri, 17 Aug 2001 13:02:21 +0200

Hej redaktionen
    Jag har en VW-buss -75 Blå, luftkyld (lastbilsregistrerad) till salu.
    2 lit. inspr.motor. Bra maskinellt.
    Det är lite svetsarbete att göra (jag kan tyvärr inte själv).
    Den står i Karlstad.
    Kanske någon av era läsare är intresserad ?

Margaretha Jansson

fredrik-plantin svarade 23 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • fredrik-plantin

Medlem
    20 augusti, 2001 vid 16:31

halao brattberg… ä lite smått sugen faktiskt.. va du i halmstad förra veckan nä d blåste 4.0 i vilshärad? .. va de i så fall den bussen du hade me dej?
    mvh fredrik

• dr-masse

Medlem
    21 augusti, 2001 vid 06:19

Med risk för att slå på en som redan ligger… Är det möjligtvis en indikation på surfblaskans läsarantal att detta publiceras här men inte där?!?

Förstå mig rätt – gillar initiativet ”surfblaskan” hårt, men det är trist att den gått från webbtidning till att bli en ren informationssajt som i stort sett aldrig uppdateras. Kan inte konfen å surfblaskan slås ihop, eller nå’t? Valda delar av konfen skulle kunna skänka surfblaskan den ”nyhetskänsla” som numera lyser med sin frånvaro. Saknar surfblaskan som den var! Grymma intervjuer, lite nyheter och sköna artiklar, vart tog det vägen?

Surfa På!

• hakuna

Medlem
    21 augusti, 2001 vid 07:29

Man skulle kunna få lägga till nyheter, events och likn.
    Sätta samma layout på konfen som på blaskan och så vips så har vi en väldigt levande surftidning!

/Niclas

• brattberg

Medlem
    21 augusti, 2001 vid 09:16

Jo det stämmer, men den bussen jag hade i Halmstad kommer jag av religösa skäl förmodligen ha svårt att göra mig av med en tid framöver… (den är dessutom nylackad nu)

Jag fick ett mail av nån som ville bli av med en buss och först fick jag intrycket att den skulle skänkas bort. Därför lade jag det på konfen.
    såg sedan att det stod att den var till salu, så det var ju skit.

• fredrik-plantin

Medlem
    21 augusti, 2001 vid 13:35

aha .. de va ju synd …. va tyckte du om halmstad då? .. du seglade vilshärad å dogge va?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån som vill ha en folkabuss?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.