Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nån som vill hålla kurs imorgon 14.9?

• Nån som vill hålla kurs imorgon 14.9?

Publicerad av jakop på 13 september, 2009 vid 08:12

Hej. P.g.a. fel vindförhållanden så blir det ingen kurs för mej och min polare i Varberg nu på måndag. Trist, för det var den enda dagen vi fick till tillsammans. Vi har flugit lite på egen hand i somras, en vecka på Gotska sandön.
    Finns det någon som skulle kunna tänka sig att specialsy en kurs med oss, nånstans där det blåser ”rätta” vindar. Alltså imorgon måndag, och jag inser att det är ett tufft kort varsel, men det vore kul. Ska ju dra till Gotland i helgen och hade tänkt få lite mer kött på benen till dess.
    Själva bor vi i Stockholmstrakten.
    // jakop

jakop svarade 15 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • kitemaster

Medlem
    13 september, 2009 vid 09:45

Vi ordnar mer än gärna en kurs åt er imorgon! Ring mig 0736 700 300 eller fyll i kontaktformulär direkt på hemsidan http://www.kite.se

Det kommer blåsa NO-O under dagen imorgon, perfekt styrka.

Välkomna till den blåsiga kusten!

• jakop

Medlem
    13 september, 2009 vid 10:12

Tackar för det. Jag kollar med polarn så hörs vi.
    // jakop

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nån som vill hålla kurs imorgon 14.9?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.