Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nån som vill sälja en träningskite?

• Nån som vill sälja en träningskite?

Publicerad av grodanboll på 18 juli, 2011 vid 15:14

Vet att det är fel forum, men misstänker att det inte är så många som kollar i köp-forumet…

Hur som helst behöver jag en träningskite. Så om du har någon där hemma som ligger å skräpar så har du ett ypperligt tillfälle att bli av med den nu! Givetvis betalar jag =)

andersr svarade 13 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • jpl

Medlem
    18 juli, 2011 vid 15:29

Jag skickade precis tillbaka en 4,3 Nasa som inte fungerade som den ska..
    Vet inte om dom ger mig pengarna tillbaka eller skickar en ny men isåfall kan du gärna få köpa den!

• grodanboll

Medlem
    18 juli, 2011 vid 15:36

Tack, jag är helt klart intresserad om dom skickar en ny till dig!

• jpl

Medlem
    18 juli, 2011 vid 15:44

Jag hör av mig

• andersr

Medlem
    18 juli, 2011 vid 20:11

Jag har skickat PM till dig.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nån som vill sälja en träningskite?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.