Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nån till Askim imorgon?
-
Nån till Askim imorgon?
Publicerad av JOHN_j_RAMBOO på 24 oktober, 2005 vid 15:00Ser onekligen fett ut med vind!!!
sautan säger jag bara, 3.7-4.2 for sure.Ni som inte jobbar till 1600 drar förmodligen till Lejet, fan!..å ni andra, blir det en ASKiM eller vart drar ni?
14-18m/s Syd-sydväst
tdk svarade 19 år, 6 månader sedan 11 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst24 oktober, 2005 vid 15:20T.D the fucking K, ofcåås
e fan kvar på jobbet en nu döh, pillar ihop ett v-handtag för mina feta ryggmuskler som skall få smaka ponch imorgon å delayda forwards
om ja vågar
, klart jag gör, jag e ju en RAmbo
va är du imorgon dude? kärring eller TDK?
-
TDK for sure. MEn det vet du ju vad det innebär.. 😛
Fan det ser FEEEETT ut på DMI!! Hoppas det håller i sig! -
Åhh nu e det läge att slicka chefen i röven om man ska få ledigt nån timme i mån
Men visst blir askim gubs!
-
Jag kör nog i askim imorgon!! Är bomjäveln öppen??
-
Kör till Marholmen genom näsets eller lisebergs camping! öppet så det räcker för mig!
-
Svar till:
ja e på askim om nån har ett 4.2 att låna mig
[/ QUOTE ]Är du riktigt snäll så har jag Simmer onshore 4,2 liggades i reserv.. Du kan låna det, gillar du det eller pajjar det, är det ditt för 500:- Det är ifrån 2002 eller 2003… Fast mast får du fixa själv…
Annars har jag ju ett Gun wave MC 4,2 -05 med..MEn det får du inte låna, men det är tillsalu….
-
Japp Speedjanne släpper Camberseglen och rullar ner til lejet vid 9-10 tiden. Basse har du analyserat riktningen… ssv 14-18m/s vid 1400 tiden kan det bli bra
Mvh Speedjanne
-
Är det sanning. Skönt att höra, är det så att man skall få sin flaska whiskey imorgon alltså.
Japp ssv vid 14 blir minst sagt bra. Kommer ner vid 13 jag.
-
askim kommer rokka satan imorn. stylepimpz-ligan e där när vi vaknat. post-kallito kommer dit på cykeln också
-
”Är du riktigt snäll så har jag Simmer onshore 4,2 liggades i reserv.. Du kan låna det, gillar du det eller pajjar det, är det ditt för 500:- Det är ifrån 2002 eller 2003…”
Om han inte är intresserad, får man ställa sig i kö till att köpa ditt segel då? Har en gammal antikvitet från -92 i samma storlek som håller på att falla sönder i småbitar….Skall också till Askim imorgon..
-
Hehe. avesst.. Har det liggandes i bilen. Är där efter kl.16 Har en blå skåpbil.
Fast såg att det nog är ifrån 2001.. Men men.//TDK
Logga in för att svara.