Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nån till Askim imorgon?
-
Lätt att det blir Askim! Kommer dit så tidigt jag vågar smyga från jobbet. Får väl köra det vanliga ”Mummel mummel..jobba hemifrån…fixa ikväll”-köret.
Jag har också ett litet segel att låna ut, ett NP Search 3.9. Knacka på i den vita Opeln med F2-loggan, eventuellt en vit 740.
Andreas, kan vi ta din bil?
-
kolla onsala nu gubbs & göls. Nu börjar det hända grejjor. Vinden ökar, det vrider och temperaturen sticker…… Gött e de!! Staffan å jag rullar neråt vågorna om 54 min. Han övertalade mig att Apelviken är det som gäller idag mot att jag får gå in i stugan och byta om. Skall faktiskt ställa ner bakåten idag, så det så!!!
Ha det bra i Askim!
-
Om du har tid att dra redan nu Basse, gör inte om samma misstag IGEN
Det kommer lätt bli mast idag, sådeså -
Skall du sälja ditt simmer för 500? E det i fint skick?..
Skall precis köpa ett här på annons för 1200:- men funkar ditt så köper jag ju helre det
-
Alltså, nu va det ju inte meningen att ha en annons så. Jag har inte haft några planer på att sälja det så igentligen. Det är gott med ett i reserv… Ville mest göra klart för den som lånade det vad som gällde. You paj it you baj it!
MEn därimot har jag ett JÄKLA fint GUN Wave MC 4,2. 2005års model.. INte för 500:- dock men 1900:-
Logga in för att svara.