Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån till Torkels imorrn om prognosen håller…

• niklas_s

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 09:10

discofinger-bolminger räddar mig från gettot vid 2 halv 3 tiden. drar nog mot torkel. kommer rokka satan

• anonym-anvandare

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 09:29

Ändrade planer igen! Draget får det bli (Längs bort)Vi är ett gäng som åker vid ett tiden!
    /Jalla

• marty

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 09:54

Känns som Draget blir trångt eller ? Jag tror nog vi provar Vickan en gång. Fin strand, säkert massa brudar och bärs också wink.gif

• mes

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 10:05

Var är det bäst chop? Vickan eller Draget? Parkeringsproblem? Åker någonstans ca 14.00…

• marty

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 10:08

Kom till Vickan, inga parkeringsproblem där inte. Choppet får du fråga Jalla om. Tror nog att det inte spelar nån större roll, vickan / draget !

• mes

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 10:43

SUURF!!! Nåja plask och plums för min del….sol och varmt…heja växthuseffekten eller vad det kan vara…

• danneman

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 12:33

E hemma å packar bilen nu! Lite mat i kistan å jag drar ner till torkels grin.gif grin.gif grin.gif

Ser ut att bli 4.2 men 4.7 e ju inte fel det heller! wink.gif

I bring da cam dudes!
    cool.gif

• danneman

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 12:35

Tyvärr det finnns ingen växthuseffekt sorry dude! tongue.gif

• basse

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 13:08

Drar till Torpet nu!!

Ses där! Detta blir gutt!

• mes

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 16:49

Blev inge bra…byigt i Vickan men brutalt fina hoppramper…fast när jag fått in trimmet på den mycket sällan luftade vågisutrustningen så mojnade det så jag hann aldrig testa ramperna.

• danneman

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 17:35

DET FUNKA BRA MED 4.7
    Mycke folk å ett jävla gött väder! 2.5 timmar med grymt drag emellanåt men vissa stunder guppa man fram!
    smirk.gif

• callep

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 17:42

jag körde 5.2 me cp drag tills det mojnade. cool.gif
    vart kör ni imorgon??

• jeppo_f

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 22:30

Torkelstorp igen? Verkar kunna bli bra på förmmiddagen i alla fall….

/jeppo

• anonym-anvandare

Medlem
    29 oktober, 2005 vid 06:16

Det blev Draget! 4,7 -5,4 Okay men inte jätte bra! 5 goa gubbar som rockade chop och lite vågridning blev det också efter ha kryssat ut en bit.
    /jalla

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nån till Torkels imorrn om prognosen håller…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.