Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nån till Torkels imorrn om prognosen håller…
-
Nån till Torkels imorrn om prognosen håller…
anonym-anvandare svarade 19 år sedan 10 Medlemmar · 29 Svar
-
discofinger-bolminger räddar mig från gettot vid 2 halv 3 tiden. drar nog mot torkel. kommer rokka satan
-
Ändrade planer igen! Draget får det bli (Längs bort)Vi är ett gäng som åker vid ett tiden!
/Jalla -
Känns som Draget blir trångt eller ? Jag tror nog vi provar Vickan en gång. Fin strand, säkert massa brudar och bärs också
-
Var är det bäst chop? Vickan eller Draget? Parkeringsproblem? Åker någonstans ca 14.00…
-
Kom till Vickan, inga parkeringsproblem där inte. Choppet får du fråga Jalla om. Tror nog att det inte spelar nån större roll, vickan / draget !
-
SUURF!!! Nåja plask och plums för min del….sol och varmt…heja växthuseffekten eller vad det kan vara…
-
E hemma å packar bilen nu! Lite mat i kistan å jag drar ner till torkels
Ser ut att bli 4.2 men 4.7 e ju inte fel det heller!
I bring da cam dudes!
-
Blev inge bra…byigt i Vickan men brutalt fina hoppramper…fast när jag fått in trimmet på den mycket sällan luftade vågisutrustningen så mojnade det så jag hann aldrig testa ramperna.
-
DET FUNKA BRA MED 4.7
Mycke folk å ett jävla gött väder! 2.5 timmar med grymt drag emellanåt men vissa stunder guppa man fram!
-
jag körde 5.2 me cp drag tills det mojnade.
vart kör ni imorgon?? -
Torkelstorp igen? Verkar kunna bli bra på förmmiddagen i alla fall….
/jeppo
-
Det blev Draget! 4,7 -5,4 Okay men inte jätte bra! 5 goa gubbar som rockade chop och lite vågridning blev det också efter ha kryssat ut en bit.
/jalla
Logga in för att svara.