Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing När är det för mycket väst för Fituna ?

• När är det för mycket väst för Fituna ?

Publicerad av Borttagen användare på 18 oktober, 2008 vid 06:42

Hej, jag tycker Fituna är en suverän spot men jag vet inte hur man bär sig åt för att kolla att det inte är för mycket väst. Då har jag fått erfara att det inte är så bra där och man kanske ska åka nån annanstans. Kan nån som vet berätta ?
    Mvh Urban

wilund svarade 16 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • dala-lama

Medlem
    18 oktober, 2008 vid 07:32

Det bör väl inte gå över 220 grader för att det ska funka där har jag för mej.
    Kolla in under länkar och observationer, längst ner på sidan 2, Gotland runt.
    Där ser man tre senaste timmarnas stat. på Landsort m vinkel mm.
    Per

• electric

Medlem
    18 oktober, 2008 vid 08:29

@Dala Lama 509062 wrote:

Det bör väl inte gå över 220 grader för att det ska funka där har jag för mej.

Upp till 237 grader funkar det – ganska exakt 🙂

• Borttagen användare

Borttagen användare
    18 oktober, 2008 vid 09:03

Super, då kan man kolla och planera lite bättre !
    Tack så mycket !

• Borttagen användare

Borttagen användare
    18 oktober, 2008 vid 09:41

Förresten, nån som vet motsvarande gradantal för askfatshamnen Dalarö ? Eller var ska man åka om det är över 237 grader sydväst ?

• argulander

Medlem
    18 oktober, 2008 vid 13:47

@SolnaUrban 509097 wrote:

Förresten, nån som vet motsvarande gradantal för askfatshamnen Dalarö ? Eller var ska man åka om det är över 237 grader sydväst ?

Farstanäs är ett ok alternativ på vsv-v.

Klas

• wilund

Medlem
    19 oktober, 2008 vid 00:25

jag har för mig att det är 237, 93 ?????????…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing När är det för mycket väst för Fituna ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.