Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › När årspremiär i Fituna?
-
Nej, nej. Nu har vi ju bestämt 14 april. Här flyttas inte fram.
Grymt fin vinterdag är det, det kommer att bli en sådan satans vårflod så att vi kommer att få en stående våg på Himmerfjärden, ha, ha!
-
Man får se det så här….Nu när det blivit “kallt” i vattnet så lär sjöbrisen på tex Haga ha mer “bränsle” än förra året, kan man tycka iaf:)
-
vi kan väl ta en helg i alla fall, lördag 10:e april får det bli. Sol, bris och 17 grader i skuggan…
-
dr Masse;598148 wrote:Rejäl vinter följs av riktig vår. Alltid. Alltid. Så är det.
så – mitten av april. 14 känns bra. Så det säger vi.
Kollade in SMHIs tiodygns progg och undrar om vi ska omförhandla datumet för säsongstart på Fituna? 😡
-
getwet;601467 wrote:Kollade in SMHIs tiodygns progg och undrar om vi ska omförhandla datumet för säsongstart på Fituna? 😡
Smhi ska man inte lita på!
Jag hoppas på att yr’s prognos för nästa vecka stämmer, 7 grader och lite sol på det så smälter det snabbt 🙂http://www.yr.no/sted/Sverige/Stockholm/Fituna/langtidsvarsel.html
-
Nä, nä, nä. Här omförhandlas inte.
Skall omförhandling ske kring detta så hänvisar jag till [ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=70066″]Den Stora Klagotråden[/ame].
Micke, det är helt OK att gå loss ordentligt i den nu. Jag tror att du, och många andra, behöver det.
-
Quote:Jag hoppas på att yr’s prognos för nästa vecka stämmer, 7 grader och lite sol på det så smälter det snabbt
Fituna, France. Ja.
Enligt min yr.no ska det bli -11 i stockholm den 22a mars och nästan inga plusgrader innan…Merde!
-
Jag är ledig den 10-11 April och då ska jag ut och surfa !
-
expressen idag..
-“Sahara-värme på väg in över Sverige
Varma vindar från Sahara är på väg in över Sverige.
På fredag slår värmen till – och enligt SMHI kan det bli 15 grader varmt i delar av landet.
– Det ser ut så i alla fall, säger meteorologen Sten Laurin…” -
Jobba, Jobba, Jobba in tha shit!
Merde, perkile, fan, damn. fo fän(danska), sheize, ngn som vill fylla på med svordomar…….
-
I förrgår mättes isen upp på Dalarö Vadviken där den nu är 1 meter tjock. Bottenvattnet på 6.5 meters djup var 1.2 grader (normalt den här årstiden ca 2.5grader)…….Som tjockast i vintras var isen 140cm!
Så kom igen nu, dra åt helvete vinterdjävel!
-
getwet;603104 wrote:I förrgår mättes isen upp på Dalarö Vadviken där den nu är 1 meter tjock. Bottenvattnet på 6.5 meters djup var 1.2 grader (normalt den här årstiden ca 2.5grader)…….Som tjockast i vintras var isen 140cm!
Så kom igen nu, dra åt helvete vinterdjävel!
TESTMECKAT STÄNGT! Va fan…….:crazy:, ser inte ut att försvinna på 2veckor….om inget väderomslag håller i riktigt ordentligt….
1 meter tjock…va fan (igen)…. -
Har precis kommit in efter en promenad på lunchen. 12-13 grader och strålande sol.. Ahhh.. I Götet, alltså 😀
Logga in för att svara.