Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing När kan man börja?

• När kan man börja?

Publicerad av sus på 25 januari, 2007 vid 07:47

Hallå på er…

Nu när man har gnagt av kopplet som hållit mig tillbaka så är det enda jag kan tänka på att börja kite surfa.

Jag är en av dem som börjar tugga fradga av upphetsning eller kanske avund när jag ser kiteare och nej jag har inte rabies… :rolleyes: trots att jag är livrädd för isvattnet som ni andra helt hämningslöst verkar kasta er i. Jag hoppas själv på att bli såpass onormal med tiden.

Sååå…. När är det eg. man kan börja på en kurs så snart som möjligt utan att bli mer flicka än vad man redan är.
    När brukar kurserna starta eg?
    Som sagt så vill jag inte börja kitea med ishacka, även om det sällan behövs här nere i
    Malmö…

Nu har jag nog svamlat färdigt.
    Sanna

skotten svarade 18 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • surfmc

Medlem
    25 januari, 2007 vid 08:12

Det finns olika skolor i Malmöområdet om du vill gå där. Gå förslagsvis in på
    http://www.kitelife.se, du hittar kontaktuppgifter på sidan. De flesta är flexibla och håller nog kurser när det passar dig om du är ute i god tid.

Kommer du igång i vår och sommar så tro mig, du kommer också att stå på vattnet nästa vinter!

• sus

Medlem
    25 januari, 2007 vid 09:12

Ok
    Jag har varit inne på deras hemsida och skickat en intresse anmälan men man måste nog ringa för att få någon mänsklig kontakt. Jag har väl ingen tålamod bara 😉

• skotten

Medlem
    25 januari, 2007 vid 10:50

Hi sus, check us out at http://www.kiteboarding.se we have a few chicks that instruct but they are all out of the country just now. Drop me a pm when you are free and I will take you out for an afternoon if you feel like it.

Tony

• samhansson

Medlem
    25 januari, 2007 vid 10:59

heheh skotisch raggar

@skotten 361847 wrote:

Hi sus, check us out at http://www.kiteboarding.se we have a few chicks that instruct but they are all out of the country just now. Drop me a pm when you are free and I will take you out for an afternoon if you feel like it.

Tony

• sus

Medlem
    25 januari, 2007 vid 11:33

Tack Tony
    Det låter som något.. 🙂 Det ska jag…

• sus

Medlem
    25 januari, 2007 vid 11:47
    SamHansson;361849 wrote:
    heheh skotisch raggar

Men det måste man ju förstå, Den manliga sidan är ju ganska över representerad här 😉

• skotten

Medlem
    25 januari, 2007 vid 13:36

hahahaha with my looks, chatting someone up would be like kicking myself in the other leg until I get tired.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing När kan man börja?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.