Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing när kommer blåsten

• clemens

Medlem
    22 november, 2005 vid 13:39

på torsdag smäller det dock härnere ser det ut som

• ian

Medlem
    22 november, 2005 vid 13:41
  • anonym-anvandare

Medlem
    22 november, 2005 vid 15:01

Gött att vi har ö-dag både tisdag o onsdag nästa vecka. tror du det blir surf på torsda clemens?

• clemens

Medlem
    22 november, 2005 vid 15:17

Självklart blir det så!
    Att jag går tills kl 11 på torsdag på grund av provfobi gör ju inte saken sämmre heller!

• alexasu

Medlem
    22 november, 2005 vid 15:53

frågan är om det är lönt för mig att gå till skolan överhuvud taget på tosrdag. att göra matteprovet är ju inte ens ett alternativ, och den enda kvarvarande lektionen är en alf-lektion. orka alf.

• tdk

Medlem
    22 november, 2005 vid 19:15

MEn hallå eller!? Var fan bor ni?? Jag å div. Beerlanda locals (aka JJR) va ute och rippade med 4,2 och sånt j–la uber drag idag! BEERLANDA ROCKS!!! Tur att man har sitt secret spot! grin.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    22 november, 2005 vid 19:22

Hur tänker du sucker? kamma dig nu din spoling..Skolan är viktigare, va säger dina nära å kära, å vad säger du själv när du sitter på parkbänken med en 2.8a i handen en höstdag å huttrar i vindarna ofrivilligt, pga att du som ung å dum tog annat framför skolan?

Gissar på att du inte är äldre än 16-18?
    Satsa skolan, gör provet! å dra sen!

• bananen

Medlem
    22 november, 2005 vid 19:23

Ahh, det finns alltså fortfarande folk som kör i B-Blanda. Gött å höra, man blir ju själv lite sugen. Trisit å gå ute själv om det är svin kallt.

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    22 november, 2005 vid 19:29

Ta de piano banan dude, beerlanda locals motas inte bort från sitt favvo spot pga lite minusgrader.

• bananen

Medlem
    22 november, 2005 vid 19:52

Way to go rambo, you’re the man for sure! Har noterat den grymma Beerlanda loggan. Finns det någon initieringsrit man skall gå igenom för att bära den?

• alexasu

Medlem
    22 november, 2005 vid 19:52

var jag bor? jag vet inte men det står Lomma under min avatar. (Lomma som ligger mitt i Lommabukten och bara ett stenkast från Habo Ljung)

• alexasu

Medlem
    22 november, 2005 vid 19:58

låt mig säga såhär: om jag gör detta matte provet kommer jag göra det mycket dåligt, typ på G-nivå, om jag däremot hoppar över det och pluggar igen detta kapitlet tills slutprovet i matte D så kan jag få mvg i kursen ändå. det är i alla fall min plan och den har fungerat mycket väl förr (både i matte B och C ).
    fast det där med 2.8:or i parken verkar fan lockande så nu ska jag överväga att skita i slutprovet åsså.

• clemens

Medlem
    22 november, 2005 vid 20:01

Alex, det är fullt att ljuga!
    Kan ju knappast styrka ditt påstående att det funkade bra för dig i C kursen…

• alexasu

Medlem
    22 november, 2005 vid 20:05

håll snattran.
    ok jag vill erkänna en sak. planen funkade inte fullt ut i matte C där jag fick exakt en och endast en poäng under mvg-gränsen på slutprovet vilket resulterade i ett vg i kursbetyg.
    fyfan vad jag är misslyckad och dekadent, nu är tunga drogor enda utvägen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing när kommer blåsten

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.