Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing När kommer januari nr av Boards ut i affärerna?

• När kommer januari nr av Boards ut i affärerna?

Publicerad av jonasp på 10 januari, 2004 vid 15:12

Eller har det redan kommit? Kollade senast i måndags på presstop o då hade dom bara nov/dec numret.(den med goyabrädorna i sig).

the_novice svarade 21 år sedan 5 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • nordgren

Medlem
    10 januari, 2004 vid 15:14

Jag var också och kollade igår, och då var det bara WindSurf som kommit…
    Men den trillar väll in i veckan eller så.

• jonasp

Medlem
    10 januari, 2004 vid 15:17

Soft. Jag ska kolla imorgon också innan jag åker ner till göteborg.
    Var kan man få tag i den i göteborg?

• imported_borje

Medlem
    10 januari, 2004 vid 15:58

Som prenumerant har man redan fått den smile.gif
    Så den måste komma till affärerna i dagarna.

• evol

Medlem
    10 januari, 2004 vid 17:12

frågade på presstop idag, dom sa i slutet av månaden, typ runt den 25:e skulle den komma in.
    Passade på att bläddra lite i den tyska SURF, vilken ser ut att vara grymt mycket bättre än de torra brittiska magen. Dessutom går den loss för halva priset, tyvärr kan jag ingen tyska men den är dock värd att köpa ändå, bara för de sjyssta bilderna.

• jonasp

Medlem
    10 januari, 2004 vid 17:15

Aha, jag hittade inte surf när jag var där. Var va du? Tyska är ju fantastiskt skumt när dom pratar om surfgrejor men rätt lätt att förstå ändå tycker jag.

• evol

Medlem
    10 januari, 2004 vid 18:08

Jag var på press-stop götgatan, Surf´s senaste upplaga har grymt bra tester på massor med segel och brädor.

• the_novice

Medlem
    10 januari, 2004 vid 18:48

I göteborg finns den också hos press-stop som ligger på en tvärgata till fredsgatan (kommer inte ihåg exakta adressen nu)

• jonasp

Medlem
    11 januari, 2004 vid 12:34

Jag hittar alltså bara till centralen/Nordstan , Amf 4, o sticky fingers. Gatunamn e ingen chans att jag kan.

• the_novice

Medlem
    11 januari, 2004 vid 17:14

Sorry, affären ligger ca 500m från Nordstan…
    Det kanske är för sent nu men bredvid Nordstan ligger brunnsparken och där börjar fredsgatan, ta sedan första tvärgatan till vänster och affären ligger sedan på vänster sida.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing När kommer januari nr av Boards ut i affärerna?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.