-
När kommer vinden?
När kommer stormarna?
Förr trodde jag att det blåste på hösten, men nu blåser det ju ibland mer på våren.
Är det så att det inte börjar att blåsa förren i November?/Erik
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › När kommer vinden?
När kommer stormarna?
Förr trodde jag att det blåste på hösten, men nu blåser det ju ibland mer på våren.
Är det så att det inte börjar att blåsa förren i November?
/Erik
Vinden brukar komma först, när det är så kallt att huva, vantar och skor är ett måste (och man inte har surfat på månad). Så din ”november gissning” stämmer nog bra. Ifall jag minns rätt, så började det inte blåsa på riktigt förrän i november/december förra året.
Det här är ett jävla skitland att bo i helt klart!!! Sedan den första september har det vart bra på västkusten ca 2ggr!!! 2dagar av 46 ett bra facit eller hur!!
Fy fan, men man får aldrig förlora hoppet!! November förra året var inte så pjåkig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MVH RADICAL 035
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › När kommer vinden?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.