Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing När startar eran säsong ?

• oscar

Medlem
    14 februari, 2007 vid 10:33

Saknas alternativet, när isen släpper.

• jomensaatt

Medlem
    14 februari, 2007 vid 10:33

Du får väll ha med lite bättre alternativ. Säsongen startar ju så klart när isen går upp igen. Och det varierar ju, så i år är det inte säsong mellan början av januari till ? Kanske mitten av mars eller så.

• bjornen

Medlem
    14 februari, 2007 vid 10:37

Verkar inte som jag kan editera alternativen i omröstningen ? Kanske någon ansvarig kan lägga till ett islossningsalternativ ?

//Björn

• aronh

Medlem
    14 februari, 2007 vid 12:02

Min säsong börjar nästa gång det kommer vind. Fick nämnligen min nya våtdräkt idag. Jag ska ha den på mig när jag sover i natt.

• wind-lover

Medlem
    14 februari, 2007 vid 15:11

@Aronh 365072 wrote:

Min säsong börjar nästa gång det kommer vind. Fick nämnligen min nya våtdräkt idag. Jag ska ha den på mig när jag sover i natt.

härligt!!! 😉

• donpedro

Medlem
    14 februari, 2007 vid 18:07

Vad innebär att sessången har har slutat!? Nu har jag ju inte surfat på nästan 2 veckor innebär det att den e slut?

• wind-lover

Medlem
    14 februari, 2007 vid 18:21

@donpedro 365124 wrote:

Vad innebär att sessången har har slutat!? Nu har jag ju inte surfat på nästan 2 veckor innebär det att den e slut?

kan man säga så här då… den “slutar” aldrig, det tar bara olika lång tid mellan varje gång 😉 -beroende på hur förhållandena är… två veckor utan surf så tycker jag inte att man har “slutat”..man bara väntar in rätt tillfälle som snart kommer 😀

Det var också nån vecka sen jag surfade… men slutat har jag inte, ska bara få in nästa bra prognos på rätt dag!

• charlieb

Medlem
    15 februari, 2007 vid 09:18

@donpedro 365124 wrote:

Respekt! Säsongen tarc ett uppehåll när det blir för svårt med all is på bommen!

Charlie

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing När startar eran säsong ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.