Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › När vindsurfing är bra…
-
När vindsurfing är bra…
Publicerad av sourra på 2 juni, 2008 vid 23:14…då är det fan riktigt bra.
pjoter svarade 16 år, 9 månader sedan 14 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
@sourra 472066 wrote:
…då är det fan riktigt bra.
Håller med! Riktigt snyggt! o det är inte ofta jag tycker vindsurf ser schysst ut!
-
Ja, man måste ju faktiskt erkänna att en loop med en vindsurfbräda är ganska coolt. Speciellt när de hoppar och sen väntar lite innan de initiaterar volten.
-
Bra film otroligt skickliga killar, Säkert skitsvårt!
Men coolt! Nej det blir aldrig vindsurfing.
För mycket Segling för lite surf. -
vågridningen är ju skitgrym och de tricken i vågen den innefattar! men tycker de e lite lamt när de gör sina hängglidehopp på fetramper och aldrig får någon fart i landningen
-
gött o veta att du hellre sitter uppe o kollar på windsurfing på natten än att ge dig ut o surfa tidigt på morgonen…
-
@WakeNils 472262 wrote:
gött o veta att du hellre sitter uppe o kollar på windsurfing på natten än att ge dig ut o surfa tidigt på morgonen…
Jävla valp, hur ska jag kunna vara på jobbet kl 07:30 om jag surfar med en kille som hellre gör walk of shames en hel dag än lägger ned och åker hem?
-
Sjukt nice när de ligger och kör i cirklar runt varandra på vågen efter ca 75%
-
Inte konstigt att klippet var sjukt bra då Poor Boyz ligger bakom.. Sjukt bra bolag. Sen att de killarna är sjukt bra gör inte saken sämre. Känns som de grejorna gör är sjukt svåra… Robby bara stiger i mina ögon..
-
de här dååå…
-
jonaish;472990 wrote:de här dååå…
lika snyggt som ett dingelpass. svårt å få till å ingen fattar varför.
nic
-
riktigt snyggt! vindsurf i vågor är grymt häftigt!
Dock fattar jag verkligen inte grejen med att vindsurfa plattvatten, ser både svårt och tråkigt ut på samma gång. killarna ligger å nöter ett helt år på ett trick som inte ens ser kul ut. På samma tid har man lärt sig 10 trick inom kitesurf å alla ser betydligt tuffare ut för alla utom dom mest insnöade vindsurf-nördarna.
Logga in för att svara.