Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Nåra bilder från Apel idag….
-
Nåra bilder från Apel idag….
Publicerad av lars_k på 20 mars, 2004 vid 16:15Vi körde 4.0, vågor på uppåt 3 m. Nästan rak onshore men kul ändå. Uppåt 15 pers var ute och göttade sej =)
ian svarade 20 år, 12 månader sedan 8 Medlemmar · 29 Svar -
29 Svar
-
Japp. Jag har räknat fingrarna. Trodde några skulle trilla av när jag fick simma en bit…
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst20 mars, 2004 vid 17:57jääh!
It was a hell of a surfing day todayMånga surfsnubbs ute på vattnet idag,
bidrar med en bild eller 2… -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst20 mars, 2004 vid 17:57..
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst20 mars, 2004 vid 18:02…
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst20 mars, 2004 vid 18:56sorry dude!
var massa snubbar med filmcams där nere idag…dem får stå för filmen
-
Ingen som surfade på Åsa idag? Så jag kan få ångest för att jag inte fick se några schyssta bryt idag (var i Fiskebäck och hämtade brädor). Har aldrig varit där, men körde en runda inom Apel kl. 15 på väg hem till Blekinge. Dock en massa kitefjantar och skitvågor (typ bara 0.5-1m). Hur hittar man till Åsa på väg från Varberg och norrut? Vänster vid första skylten på E6 mot Åsa (strax norr om Ringhals)? Vilken vindriktning är bra där? Så jag inte kör förbi nästa gång det blåser så här bra…
-
justea bilder.
Kom att tänka på en grej, hur stora skulle ni säga att vågorna var i lördags, var ju där själv men dels har jag inte något starkt minna av hur det var och sedan är jag inte så rutinerad vad det gäller vågskådning men upp emot 1.5m var det väl på sina ställen?
vad säger ni andra som var där?
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst21 mars, 2004 vid 20:44Skulle snarare säga 3 meter på sina ställen
ahhh…A hell of a surfday was it!
-
efter påtryckningar från arga surfare blir jag tvungen att säga att vågorna var kring tre (3) meter och att jag har otroligt dåligt ögonmått
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst21 mars, 2004 vid 20:46mena la det
det vore ju förskräckligt om man åkte 9mil för att få 1.5m vågor..då kunde man nästan stannat i fiskebeck o åkte mellan choppen.
Logga in för att svara.