Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nåra till APEL imorgon eller?

• lars_k

Medlem
    15 maj, 2004 vid 06:20

Japp. Enda stället jag vet är stranninge. Har inte kört där själv… Kollat stället ett par ggr. Mkt sten…
    Sen finns det förstås några secret som jag skulle vilja testa nån gång…

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    15 maj, 2004 vid 06:56

Apel var inge speciellt just nu iallfall, enligt jompahästpung,suck! man som var så laddad att göra dubbel frammåt idag..jaja, det kommer fler dagar. confused.gif

• drakglenn

Medlem
    15 maj, 2004 vid 07:02

Ser ut att blåsa bra söder över för den som är desperat smirk.gif

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/vejrobservationer/10min-vind.htm

// Glenn – som spanar in träden

• anonym-anvandare

Medlem
    15 maj, 2004 vid 07:20

Kolla in tis och onsdag på windguru! Dags att offra en semesterdag kanske…

• kamaaina

Medlem
    15 maj, 2004 vid 13:08

Om man inte redan e ledig på onsdag…men jag offrade ju helgen iof. Nej, på onsdag blir det fetköra i Varberg, e det ngn som hänkar på under dagen?

• herodude

Medlem
    15 maj, 2004 vid 17:38

lugnt på onsdag blir banga skolan som gäller så jääävla soft med ändligen lite vågor i a-bay

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nåra till APEL imorgon eller?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.