Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Närlunda nu på onsdag (2009-10-07)?
-
Närlunda nu på onsdag (2009-10-07)?
Publicerad av nonnos på 5 oktober, 2009 vid 15:11Jag funderar på att dra till Närlunda nu på onsdag efter lunch… Någon annan som har samma tankar?
Ser ut att vrida mellan V till VSV… Närlunda bör väl funka?
patriks svarade 15 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Närlunda blir perfekt på de riktningarna! Have fun! Dessvärre kommer jag inte loss, utan ställer mitt hopp till helgen.
-
Borttagen användare
Borttagen användare5 oktober, 2009 vid 16:33Jag är på !
-
Urrban, följ upp efter gotlandresan och dra till torö och rid vågor!
-
Borttagen användare
Borttagen användare5 oktober, 2009 vid 17:37Jag rider ju inte så mycket än……, men hoppa lite vore fint, ska du dit ?
schnitzler;581264 wrote:Urrban, följ upp efter gotlandresan och dra till torö och rid vågor! -
Det blir närlunda för mig imorgon förmidag, lite härligt mälarsurf är aldrig fel..
-
Kom precis hem från en ensam förmiddag i Närlunda! Körde 10.30 – 12.00 ungefär och det var grymt! 🙂 Körde 4,7 och var brutalt överriggad i byarna!
Vindriktningen var perfekt och det verkar bara öka mer och mer, så ni som ska köra nu i eftermiddag kommer få en grym dag!
Sen att solen skiner är ju riktigt skönt, värmde faktisk lite 🙂
/Rickard
-
Eftermiddan va finfin!
Jag var jävulskt överriggad stundtals med mitt 6.2. I övrigt kördes de ner till 4.5 nånting
/ Peter
-
Samma tokiga överriggning för min del med 6.0 då jag stundtals bokstavligen låg i vattnet med mina 65kg för att undvika att kastas framåt i våldsamma katapulter. Att köra med 135L var ju också intressant då vinden ständigt fick tag under brädan och gjorde varje litet skutt minst sagt spännande 🙂
Logga in för att svara.