-
Närlundabadet fredagmorgon runt 08:00
Tja , tänkte dra en repa på Fredag morgon, det skall ju blåsa V och befinner mig nära Ekerö så jag tänkte vara på Närlundabadet ,, haka på vet ja!
peace out
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Närlundabadet fredagmorgon runt 08:00
Tja , tänkte dra en repa på Fredag morgon, det skall ju blåsa V och befinner mig nära Ekerö så jag tänkte vara på Närlundabadet ,, haka på vet ja!
peace out
Vid den tiden måste man ju tyvärr jobba…
Jag kommer dock köra Närlunda imorgon torsdag efter jobbet vid 16.30 typ. Smhi säger VSV 8-11 m/s på eftermiddagen 🙂
Låter trevligt, hmmmm. Skall man ta närlunda eller
BjörkviksB? Vary är det bäst tro? Någon som vet?
Tror VSV är bättre på närlunda faktiskt. För mig att det är lite knackigt på Björkvik.. För mycket väst..
Kom nyss till närlunda ,då var det lungt
Men nu har en regnby passerat och fjärden är full av gäss och 2 svanar
Så det verkar pendla mellan 5 o 10….
Jag försöker vara där vid 7-tiden imorrn bitti. Lite svårtolkad progge dock…
Nu har vinden stabiliserats så den är jämn o fin ca 3-4 m/s ….
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Närlundabadet fredagmorgon runt 08:00
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.