Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Närlundabadet tisdag em (2011-05-24) rapport?

• Närlundabadet tisdag em (2011-05-24) rapport?

Publicerad av nonnos på 24 maj, 2011 vid 08:49

Någon som är eller har varit vid Närlundabadet och kan ge en rapport om det verkar vara aktuellt att lämna jobbet vid lunch för att köra eftermiddagen/kvällen?

Eller verkar schweizerbadet Dalarö mer lovande?

raggarn svarade 13 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • oscarlj

Medlem
    24 maj, 2011 vid 10:00

jag funderar på samma här. Kommer dock inte komma iväg förrän tidigast halv 4. Borde dock inte vara något problem att köra en bit in på kvällen.

/oscar

• svenne

Medlem
    24 maj, 2011 vid 10:06

Än så länge är det lugnt, men det börjar röra på sig. Tror att det är eftermiddag/kväll som gäller.

• svenne

Medlem
    24 maj, 2011 vid 11:17

Nu tror jag minsann att det händer grejer. Drar ner och kollar läget vid tvårycket.

• nonnos

Medlem
    24 maj, 2011 vid 11:36

Om du har möjlighet får du gärna posta statusrapport.

• raggarn

Medlem
    24 maj, 2011 vid 17:29

närlunda-action idag….!!
    det blåste till lite…

• svenne

Medlem
    24 maj, 2011 vid 18:13

Först var det ganska lugnt och jag hade 5,6 på 100 liter. Jag bytte till den gamla pråmen för att glida genom vindhålen lite bättre. Men sörru, då började regna och blåsa så in i helvete. Just vid det tillfället kändes brädbytet riktigt onödigt, jag seglade från Lullehovsbron till Älvnäs på ett kryssben. Inte nog med att jag knappt kommer ihåg hur det är att segla storbräda, den var mer i luften än på vattnet…
    Kul att du tog bilder just då. 🙂

Bor du i huset vid Lullehov eller stannade du tillfälligt?

• raggarn

Medlem
    24 maj, 2011 vid 21:30

några till…….
    är local.. ; bor tyvärr inte i huset där …men fick en släng av surf-coma idagarna 2 …typ min profilbild….nu när det äntligen blåste
    men trösta mig med att det var Mälarbyigt som vanligt…..såg ut att pendla mellan 2 – 14 m/sek

så jag skulle bara testa dotterns kamera och blev j-vligt blöt och kepsen blåste bort
    men det blev några bilder iallafall

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Närlundabadet tisdag em (2011-05-24) rapport?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.