Senaste nytt Forums Näsby Park 14/8

• otg

Medlem
    14 augusti, 2003 vid 14:31

kom just hem från näsbypark.. kan säga såhär: det var jävligt byigt. men i byarna så var det grymt bra tryck! skulle tippa på en 12-13m/s som mest.. och i luckorna kanske 4-5 som minst.. Kör kite så jag kan inte era segelstorlekar så bra.. men det var ett jävla ryck då o då..

/ ser du en blå eller gul F-one kite så e det jag..

• semivaken

Medlem
    14 augusti, 2003 vid 14:38

var du borta vid stranden?? jag kom också just hem men segla bortom hamnen, var grymt bra tryck mot slutet… ibörjan så var det åskbyar som lurade med vindvred och häftiga byar, men sen vart det sol o jämna 7-9 m/s, segla 6,4… det kan funka ikväll, det blåser fortfarande nu i varjefall… det har dessutom vridit så näsaäng(stranden) ska nog funka att starta ifrån… helt klart en av mina skönaste dagar iår… cool.gif (har dock inte haft så många) mvh Jeppe

• sunkan_

Medlem
    14 augusti, 2003 vid 14:43

Najs, då sticker jag iväg och provar!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Näsby Park 14/8

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.