Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset idag?
-
VROOM! farmers are always really friendly when you show up with a smile and a deffi … ”sure you can drive there, it was polite of you to ask” : )
-
ok ring mig pete! har nygammal mobil så har inga nummer 🙁 Skotten måste snart få åka i din defender!
-
skotten;572303 wrote:VROOM! farmers are always really friendly when you show up with a smile and a deffi … ”sure you can drive there, it was polite of you to ask” : )
en defender är som en traktor.
Observeren:
Litta jobbig vind nere på näset nu me S-SV men jag och jakob drar iaf ner till kämpinge nu till klubben och prövar där. Skanör och falsterbo blir för sideshore. Joina gärna! -
Kämpinge var klockrent igår när det fanns lite vind. Blir nog fint ikväll oxo 🙂
-
okej imorgon blir det garanterat surf! Sticker ner dirket efter plugget.. pete, när slutar du?
-
Jakobb, hur chill är inte din skola när du har tid att surfa varje dag? 🙂
-
Falsterbo;572582 wrote:Jakobb, hur chill är inte din skola när du har tid att surfa varje dag? 🙂
bry dig inte om sebbe bara för att han har fått jobb nu.
jag har föreläsning 8-10 sen måste jag nog sitta iaf en timme extra, sen kommer jag ner.
Men jag måste svennegnälla också, det kommer in ett lågtryck imorgon och kommer snora hela skåne för fasen. Regnar det inte för jävligt kan vi köra. -
Falsterbo;572582 wrote:Jakobb, hur chill är inte din skola när du har tid att surfa varje dag? 🙂
haha det handlar om prioriteringar Sebbe! 😉
Slutar 5 över 2 imorgon, så jag ringer dig då pete
Logga in för att svara.