Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Näset (Konstant CAVOK)
-
jag är inte svår… jag sitter här hemma och väntar bara.. de är strålande sol och riktigt fin vind
-
hmmm, om vi har tur är jag hemma till två! ska vi dra ut då? Vilket spot gäller för dagen?
-
Söndag ser ok ut för tippen.. Ni kan väl skriva nåt inlägg när det börjar blåsa imorrn?
-
faen mannen ska vi åka imorrn..faenomde blauserkan vi juågga.. mmm fett..
-
nu blåser det verkar det som, vet inte alkls vilken riktning eller styrka… e för kallt för att jag ska åka idag
-
enl. drogden börjar d ju blåsa nu, men en pizza för mycke i fre har satt stopp för så gott som allt utom rulatorgång denna helgen.
-
Blir det aldrig någoting åkt på näset längre.
Jag har fan varit borta i snart två veckor och ser fram emot en grymt bra helg. -
det har gått o blivit kallt o grejer ju för fan. men om det e snajs väder o jag nog på för en kort men intensiv session
-
går det inte att köra med dubbel våtdrkt dååååååååå.
Fan ser fram emot fredag -
fan lalle de e lugnt har kört med dubbla fram till idag fick pyron ida och det har vatt lugnt micke körde sin 4/3 ida de va helt lugnt faktiskt.. lite kallt om näsan o händerna annars bra.. funderar me på att köra freda så sviker de andra kommer jag ner.. kör nog lite imorrn me..
Diskussionen ‘Näset (Konstant CAVOK)’ är stängd för nya svar.